heb mijn eigen net voorgesteld was even zoeken voor mij maar de reden dat ik dat graag wil weten is als ik het gas er goed op geef begint de motor te klapperen de motorrubbers mankeert niets aan. Een 1.8 gti heeft naay mijn mening sterkere motorrubbers vandaarWelkom.
Waarom zou je dat willen.
Er zal niet iemand zijn die dit geprobeerd heeft.
Maar stel je zelf ff voor.
Wel zo netjes
ok niet gezien.heb mijn eigen net voorgesteld was even zoeken voor mij maar de reden dat ik dat graag wil weten is als ik het gas er goed op geef begint de motor te klapperen de motorrubbers mankeert niets aan. Een 1.8 gti heeft naay mijn mening sterkere motorrubbers vandaar
heb hiervoor een polo station gehad die klapperde ook heb het voorste motorrubber vervangen klapperde nog heb t oen een rond ouderwets uitlaat rubber erbij tussen gemaakt het klapperen was toen wegDe motoren klapperen vanuit de fabriek ook niet lijkt me, dus als de rubbers goed zijn zou ik het ergens anders gaan zoeken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.