Normaal gesproken wel.. maar ik zit ieder weekend in amersfoort dus thuis wedstrijd voor deze kerel.. sorryAls ik ga kunnen wij ook samen rijden he
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning
Normaal gesproken wel.. maar ik zit ieder weekend in amersfoort dus thuis wedstrijd voor deze kerel.. sorryAls ik ga kunnen wij ook samen rijden he
Als jij de benzine betaald voor die omritAhhh, je mag wel eerst naar Rotterdam komen hoor @Nushia
Als jij de benzine betaald voor die omrit
Dat aanbod zal ik maar overwegen in ieder gevalHahahahah gier! Je kan een hamburger krijgen bij de Mac
Dat aanbod zal ik maar overwegen in ieder geval
Goed bezigMits ik me mag vertonen met de RS en ik verder geen plannen heb of krijg zal ik ook even aan komen waaien. Laptop zal wel op de achterbank liggen dan voor de liefhebber
gezellig. mooie polo man. laat ons ff meegenieten. en post een paar pixxAanwezig !
BROEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aanwezig !
Uiteraard kan Marijn mee : ) Ik had hem al geapt !Als het mogelijk is zou spotter @mvg15photography (op instagram) met mij mee willen rijden en mooie plaatjes van onze auto’s maken. Worden daarna dan in een WeTransfer file gedaan en gepost zodat iedereen zijn foto’s kan krijgen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.