Mypolo.nl layout update!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp dat er reclame aanwezig 'moet' zijn, en banners bovenaan/zijkant de pagina vind ik ook geen probleem maar ik heb echt een schijthekel aan forums waar reclame als 'post' tussen de echte posts staat. En al helemaal als het om de 4 posts is. Het betalen van lidmaatschap zou ik ook geen probleem vinden als het niet zo was dat ik met een leasebak reed en dus amper iets kan aanpassen waardoor mijn aanwezigheid hier zeer varierend is, maar het 'afdwingen' van premiumschap (indirect door irritante hoeveelheden reclame) draagt daar ook niet aan bij.

Ik bedoel bovenstaand ook zeker niet als aanval, maar observatie en hoe ik er tegenover sta.

Overigens niets meer dan lof verder voor Maik en de rest van de crew voor het onderhoud en mogelijk maken van dit forum. Ondanks dat ik niet altijd even vaak hier aanwezig ben is het altijd al een leuke community geweest :)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: gilex
Thanks voor deze feedback @expor. Het draait inderdaad altijd om een goede balans en hier zijn we nog altijd zoekende dat geef ik eerlijk toe. Ik zal komende weken eens experimenteren met wat opties.

Overiges als aanvulling :) Adsense was in het vorige thema in een zelfde mate aanwezig. Verschil is alleen dat deze toen in een post zelf verwerkt was in plaats van een aparte post. In de oude situatie zou een adblocker alle ads in de posts weg filteren waarna je niets meer van ziet. Verschil is nu dat de ad wel weg is maar het frame blijft staan.

Zoals gezegd waardeer ik alle feedback, want daar kunnen we mee werken. We moeten inkomsten genereren om de kosten te dekken, maar het is een gebruikersforum. Ik ben dus voor 100% bereid alle opties te overwegen om het voor jullie zo gebruiksvriendelijk mogelijk te houden.
 
Thanks voor deze feedback @exporIn de oude situatie zou een adblocker alle ads in de posts weg filteren waarna je niets meer van ziet. Verschil is nu dat de ad wel weg is maar het frame blijft staan.
Dan doe je iets niet goed. Bij mij is alles weg dus ook het frame.

Wat ik mij afvraag, als de advertenties wel zichtbaar blijven maar de gebruiker klikt er nooit op. Genereert het forum er dan toch inkomsten uit?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dan doe je iets niet goed. Bij mij is alles weg dus ook het frame.

Wat ik mij afvraag, als de advertenties wel zichtbaar blijven maar de gebruiker klikt er nooit op. Genereert het forum er dan toch inkomsten uit?
Dat is erg jammer te horen @Ruud9N. Het verdienmodel is namelijk zo dat we ook betaald krijgen voor het aantal weergave, dus zonder direct klik.

Ook hebben wij bepaalde categorieen die extra goed zouden betalen uit staan; denk aan dating, cosmetische dingen en advertenties uit de erotiek hoek, omdat ik van mening ben dat dit totaal niets toevoegd. We maken dus ook bewust keuzes in wat er weergegeven word. Ik ben bijvoorbeeld bezig geweest met een vakantie en een xbox en daar zie ik nu ads van.

Bij deze dus de vraag om nog eens een keer te overwegen om MyPoloNL te whitelisten [emoji6]
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Ik heb adblock altijd al uitgeschakeld voor mypolo, vind ik wel zo fair . En voorheen stond de reclame inderdaad in de post zelf en dat vond ik ook een prima oplossing. Ik heb geprobeerd adblock in te schakelen maar dan blijft bij mij het post frame wel staan, alleen de inhoud niet (zoals je verwachte).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Dat is erg jammer te horen @Ruud9N. Het verdienmodel is namelijk zo dat we ook betaald krijgen voor het aantal weergave, dus zonder direct klik.

[...]

Bij deze dus de vraag om nog eens een keer te overwegen om MyPoloNL te whitelisten [emoji6]
Oke, dat wist ik niet dat jullie ook verdienen aan weergave. Jullie staan (als enige) op de whitelist. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Het forum ziet er zo veel beter uit, beter overzicht ook vind ik!
Wat betreft de advertenties, het is wel irritant inderdaad maar de kosten zullen toch gedekt moeten worden en dan is dit (samen met premium membershi) denk ik de beste manier.

Keep up the good work gentlemen :)

Overigens merk ik wel op dat een post versturen niet altijd even goed gaat, de post verschijnt wel maar de tekst blijft in de editor staan.
Ook blijft er rechts boven in de hoek een soort van laad balkje draaien, dit blijft eindeloos doorgaan maar zoals gezegd bij het verversen van de pagina staat de post er wel gewoon.

Dit heb ik opgemerkt op verschillende werkplekken en browsers. Misschien dat er ergens een bug zit.
 
Overigens merk ik wel op dat een post versturen niet altijd even goed gaat, de post verschijnt wel maar de tekst blijft in de editor staan.
Ook blijft er rechts boven in de hoek een soort van laad balkje draaien, dit blijft eindeloos doorgaan maar zoals gezegd bij het verversen van de pagina staat de post er wel gewoon.

Dit heb ik opgemerkt op verschillende werkplekken en browsers. Misschien dat er ergens een bug zit.

Bedankt voor je feedback, kun je de volgende keer even een screenshot maken? Ik heb het zelf nog niet ervaren (of niet goed op gelet).
 
Ziet er echt goed uit! Maar de mobiele versie van de site is nog de oude merk ik. Krijgt deze ook een update?;)

Ik dag idd al dat het aan mij lag maar ik kijk eigenlijk bijna alleen maar via me telefoon;)

Er komt ook een nieuwe "mobiele" versie. Deze zal in dezelfde stijl zijn als de nieuwe layout. Ik ben op dit moment nog druk bezig met aanpassingen zodat de weergave optimaal word. Nog even geduld dus Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!