Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan doe je iets niet goed. Bij mij is alles weg dus ook het frame.Thanks voor deze feedback @exporIn de oude situatie zou een adblocker alle ads in de posts weg filteren waarna je niets meer van ziet. Verschil is nu dat de ad wel weg is maar het frame blijft staan.
Dat is erg jammer te horen @Ruud9N. Het verdienmodel is namelijk zo dat we ook betaald krijgen voor het aantal weergave, dus zonder direct klik.Dan doe je iets niet goed. Bij mij is alles weg dus ook het frame.
Wat ik mij afvraag, als de advertenties wel zichtbaar blijven maar de gebruiker klikt er nooit op. Genereert het forum er dan toch inkomsten uit?
Oke, dat wist ik niet dat jullie ook verdienen aan weergave. Jullie staan (als enige) op de whitelist.Dat is erg jammer te horen @Ruud9N. Het verdienmodel is namelijk zo dat we ook betaald krijgen voor het aantal weergave, dus zonder direct klik.
[...]
Bij deze dus de vraag om nog eens een keer te overwegen om MyPoloNL te whitelisten [emoji6]
Overigens merk ik wel op dat een post versturen niet altijd even goed gaat, de post verschijnt wel maar de tekst blijft in de editor staan.
Ook blijft er rechts boven in de hoek een soort van laad balkje draaien, dit blijft eindeloos doorgaan maar zoals gezegd bij het verversen van de pagina staat de post er wel gewoon.
Dit heb ik opgemerkt op verschillende werkplekken en browsers. Misschien dat er ergens een bug zit.
Dat klopte.D'r gaat even wat fout ...
Het onderschrift wordt ineens dubbel geplaatst.
Ziet er echt goed uit! Maar de mobiele versie van de site is nog de oude merk ik. Krijgt deze ook een update?
Ik dag idd al dat het aan mij lag maar ik kijk eigenlijk bijna alleen maar via me telefoon
Super! Ik kijk er naar uit want de deskop versie ziet er echt geweldig uit. Keep up the good work !Er komt ook een nieuwe "mobiele" versie. Deze zal in dezelfde stijl zijn als de nieuwe layout. Ik ben op dit moment nog druk bezig met aanpassingen zodat de weergave optimaal word. Nog even geduld dus
Ziet er al goed uit maik stuk verbeterd
Mobiele versie ook geüpdatet zie ik. Ziet er goed uit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.