Gaat begin Januari weer weg even doorbijten!Ik ervaar die sneeuwrand op het forum als irritant.
Wanneer gaat die weer weg?
Of is er ergens een vinkje wat ik uit kan zetten?
Hij is er helaas ook bij alle thema's.
Dat helpt me nu ook dus niet.
Verder draait het lekker hoor jongens.
Nieuwe thema werkt prima.
Deze bug hebben wij al gezien inderdaad, rond de kerst werken de makers van de software alleen niet, ligt buiten mijn kunde Bedankt voor de melding in elk geval!Via mobiele weergave blijft het rode rondje met nieuwe "meldingen" link boven in aanstaan. Terwijl er geen nieuwe rode rondjes meer bij het melding (bel/klok icoon), berichten (mail icoon) of forum (showcase/forums) tabs zijn.
Ik moest even zoeken, maar blijkbaar moet je onder het melding (bel/klok icoon) alle nieuwe berichten ook nog als gelezen zetten, terwijl die niet aangeeft dat er "nieuwe" (Rood rondje met nummer bij bel/klok icoon) zijn? Dan pas ben ik links boven in het rode rondje met nieuwe "meldingen" kwijt.
Deze ga ik op de to-do lijst zetten voor van de week!
Kan MyPolo niet via Tapatalk?
Kan het althans niet vinden.
Dit vond ik voorheen met het Golf GTI forum erg fijn!
is zoiets te realiseren of is dat veel werk?
Zeker berichten/notificaties was fijn
een meer opvallende en verschillende kleur voor de al gelezen onderwerpen en nieuwe onderwerpen zou leuk zijn. ben nog niet blind of bijziend maar een iets meer verschil zou leuk zijn.
Is hier al meer over te melden?
Is hier al meer over te melden?
een meer opvallende en verschillende kleur voor de al gelezen onderwerpen en nieuwe onderwerpen zou leuk zijn. ben nog niet blind of bijziend maar een iets meer verschil zou leuk zijn.
Ja heb ik ook elke keer. Ben er ondertussen wel aan gewend, maar hoort natuurlijk niet.Ik heb meestal als ik het forum in de webbrowser open een melding 'Beveiligingsprobleem' en vervolgens kan ik niks meer. Als ik de pagina refresh kan ik vervolgens wel gewoon gebruik maken van de functionaliteiten. Komt dat bij meer mensen voor? Heb t op verschillende browsers en verschillende PC's.
Ik krijg de melding als ik ingelogd ben op mn telefoon, dan de browser uit ga en na een tijdje terug kom. Dan is het even verversen en de fout is weg.Willen jullie eens proberen de cache van je browser te legen? Ik zelf heb deze melding nog geen een keer gezien.
Ik krijg deze melding elke keer als ik op mypolo komWillen jullie eens proberen de cache van je browser te legen? Ik zelf heb deze melding nog geen een keer gezien.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.