hier ook nergens last van met safariMacBook met Chrome er op, werkt perfect. Nergens last van.
Ik gebruik mypolo uitsluitend op mijn mobiel. Op de laptop heb ik er ook geen last van.MacBook met Chrome er op, werkt perfect. Nergens last van.
Willen jullie eens proberen de cache van je browser te legen? Ik zelf heb deze melding nog geen een keer gezien.
Doet het weer zie ik nu!De zoekfunctie doet het (mobiel, Android) bij mij niet, nog anderen dit probleem?
Als ik op het vergrootglas druk komt er geen zoekveld.
Fixxed! Was ik vergeten na het uploaden van een nieuw vertaal bestand (snel en scherp opgemerkt!! )
Klopt, maar het is standaard dat een bericht in Marktplaats eerst beoordeeld wordt, kun je in principe dus blind vanuit gaan.Als je een advertentie plaatst, zie je niet of het gelukt is of dat hij nog goed gekeurd moet worden.
Ja. Alleen weet je niet of je nu een nieuwe advertentie moet maken of een bericht moet sturen om te plaatsen. Beiden niet fijn.Fixxed! Was ik vergeten na het uploaden van een nieuw vertaal bestand (snel en scherp opgemerkt!! )
Klopt, maar het is standaard dat een bericht in Marktplaats eerst beoordeeld wordt, kun je in principe dus blind vanuit gaan.
Zal kijken of dat ergens duidelijker kan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.