MyPoloNL goes Xenforo, what's new?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ziet er weer heel goed uit heren, well done!! Echter..als ik gelijk ga kijken bij de laatste nieuwe berichten en als ik dan naar het laatste bericht van een topic wil moet ik dus de laatste pagina aanklikken, vind ik persoonlijk niet handig. Wat bedoel ik nu precies; bij bijv. VW Polo forum staat er dit icoontje-->icon_topic_latest.gif en dan gevolgd door de naam van diegene plus datum en tijd die het laatst gepost heeft.
Kan er zoiets "ingebouwd" worden?
 
Kun je smileypacks installeren? Zoals alle bekende boards hebben? :thumbsup:, :lol: etc

Heb wat lopen zoeken: http://www.racedepartment.com/threads/wanted-a-cool-smiley-pack-for-the-forum.11800/
Daar hebben ze het ook over smileys.

http://www.racedepartment.com/attachments/smileypackracedepartment-rar.19561/ <-- Die link heb ik zelf ff gedownload en dat zijn gave smileys! Kunnen jullie daar wellicht naar kijken? Deze smileys zijn gay man Stick Out Tongue

We waren al aan het kijken naar andere smiley's, bedankt voor je input!
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Net toevallig nog eens op het mypolo.nl forum ingelogd (oud forum dus) en zie dat ik daar sinds gisteren een prive bericht heb. In tapatalk op het nieuwe Xenforo account staat de pm er niet.
Je hebt gisteren een PB ontvangen? Dit moet namelijk niet mogelijk zijn. Kan je mij anders een PB sturen van wie :). Tapatalk is enkel gelinkt aan het nieuwe forum, vandaar dat je deze dus ook niet ziet.
 
Ik vind het forum idd te licht. Ik bezocht het forum vaak in de avond maar dat is nu wat minder aangezien ik hem nu echt rete fel vindt en het niet lekker surft. Wellicht een donkere skin die je kan kiezen en idd een duidelijke afscheiding tussen berichten. Nu is het 1 lap met tekst op een witte pagina.

Ik ben op dit moment bezig met een donkere skin, het zal nog wel even duren voor deze online komt. Maar dan weet je in elk geval dat we er mee bezig zijn
 
Untitled_1.png
?
Ziet er goed uit, wat mij betreft voeren we dat meteen in.
Wat vind jij Maikel?
 
BMW  1 serie  1.6 
BMW  1 serie  1.6 
Ziet er strak uit heren!

Nog kleine opmerking, ik wik graag upgraden naar premium. Maar volgens mij is er een foutje ingeslopen bij de periodes?
1 jaar, 2 jaar en 35 maanden?

Verder niets dan lof!
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: starsky
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!