Ok.. maar in de handleiding van mijn navigatie of auto (weet ff niet) staat erbij hoe ik de navigatie kan overzette naar een sd kaart.. zodat je de cd-rom en navigatie tegelijk kan gebruiken..
Eigenlijk is dit belachelijk, als je een andere auto koopt en het kaartje mee wil nemen, kan dit dus niet. Het kaartje is jouw eigendom, maar in een andere auto onbruikbaar. Dit zouden ze toch ook niet met een muziek CD doen. Kun je het kaartje dan omruilen voor een nieuwe?Is ook mede gedaan om piraterij tegen te gaan; de cd's zijn immers makkelijk te verspreiden. Volgens mij zet het systeem een controlebestand op de sd-kaart zodat het aan een hardwareapparaat gekoppeld wordt.
Eigenlijk is dit belachelijk, als je een andere auto koopt en het kaartje mee wil nemen, kan dit dus niet. Het kaartje is jouw eigendom, maar in een andere auto onbruikbaar. Dit zouden ze toch ook niet met een muziek CD doen. Kun je het kaartje dan omruilen voor een nieuwe?
Een goede beveiliging dat je hem niet kan copieren op het kaartje ok, maar het verder onbruikbaar maken? Ik vraag mij af of dit wettelijk wel zomaar kan.
Enig idee ook wat het gaat kosten? Heeft iemand enig idee of je je navitie ook kan updaten?
199 euro maar liefs
daar heb je ook een hele mooie TomTom voor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.