Lex Point hoofddorp heeft een actie (V7) voor € 129 inclusief BTWEnig idee ook wat het gaat kosten? Heeft iemand enig idee of je je navitie ook kan updaten?
Actie is vanaf 22-11 t/m 31-12-2014
Volkswagen
1.4
Polo 6R
Lex Point hoofddorp heeft een actie (V7) voor € 129 inclusief BTWEnig idee ook wat het gaat kosten? Heeft iemand enig idee of je je navitie ook kan updaten?
Thnx Melvin.. als het uitkomt ga ik cker ff langs, is ook niet heel erg ver van mij..Lex Point hoofddorp heeft een actie (V7) voor € 129 inclusief BTW
Actie is vanaf 22-11 t/m 31-12-2014
Graag gedaan. Ik ben zelf ook toe aan een nieuwe update zit zelf nog op (v4)Thnx Melvin.. als het uitkomt ga ik cker ff langs, is ook niet heel erg ver van mij..
Hoezo abonnement? je kan ten alle tijden gewoon die zip-file van navigation.com downloaden zonder login of wat dan ook.... dus ik twijfel aan die drie jaar, volgens mij is dat gewoon 'levenslang'Nieuwe Polo krijg je een abbo van 3 jaar op.
RNS510 halen, gratis DVD'tje branden ('gratis'). :razz:
RNS510 halen, gratis DVD'tje branden ('gratis'). :razz:
Dat gaat wel offtopic, maar een RNS510 krijgt zijn kaart-updates via een DVD. Er zijn verschillende kanalen om die DVD te bemachtigen, bijvoorbeeld bij de dealer, marktplaats, eBay of in minder legale circuits (en dat mag je verder zelf invullen, maar het mechanisme is hopelijk duidelijk )
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.