Navigatie SD kaart RNS310 v6

Interesting, ik woon zelf niet in de buurt maar moet binnenkort nog naar Rotterdam. Moet ik dan maar even langs rijden. Heb hier ook de V4, laatst nog twee keer een stuk omgereden omdat de V4 de nieuwe wegen niet kon.

Ik vind dat VW met iets beters moet komen als het gaat om de navigatie.. er komen steeds nieuwe wegen bij dus een optie om zelf de navigatie te updaten zou wel heel erg fijn zijn.. nu moet je dus elk keer als je hem wilt updaten geld uitgeven, terwijl je al een navigatie hebt.. alleen maar geld klopperij..

Nieuwe Polo krijg je een abbo van 3 jaar op.
Hoezo abonnement? je kan ten alle tijden gewoon die zip-file van navigation.com downloaden zonder login of wat dan ook.... dus ik twijfel aan die drie jaar, volgens mij is dat gewoon 'levenslang'

Volkswagen  Polo 6C Highline 
Dat gaat wel offtopic, maar een RNS510 krijgt zijn kaart-updates via een DVD. Er zijn verschillende kanalen om die DVD te bemachtigen, bijvoorbeeld bij de dealer, marktplaats, eBay of in minder legale circuits (en dat mag je verder zelf invullen, maar het mechanisme is hopelijk duidelijk :) )

Dat gaat wel offtopic, maar een RNS510 krijgt zijn kaart-updates via een DVD. Er zijn verschillende kanalen om die DVD te bemachtigen, bijvoorbeeld bij de dealer, marktplaats, eBay of in minder legale circuits (en dat mag je verder zelf invullen, maar het mechanisme is hopelijk duidelijk :) )

haha ik snap hem.. maar dat kan dus alleen bij een RNS510 ? ik begin er interesse in te krijgen :P

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!