die vind ik persoonlijk niet eens erg storend.. dus die laat ik nog voor wat het is.Clean! Nu nog die ruiterwisser verwijderen
Volkswagen
R
1.2 TSI
die vind ik persoonlijk niet eens erg storend.. dus die laat ik nog voor wat het is.Clean! Nu nog die ruiterwisser verwijderen
emoticons en zeker deze, dienen mede om aan te geven dat iets niet al te serieus moet worden opgevat1 keer vragen is stalking? Bijzonder. Maar zal er al over zwijgen....
kunnen jullie in jullie eigen topic ouwehoeren heren?emoticons en zeker deze, dienen mede om aan te geven dat iets niet al te serieus moet worden opgevat
In dat geval snap ik jeemoticons en zeker deze, dienen mede om aan te geven dat iets niet al te serieus moet worden opgevat
Blij dat je het zelf zegt , om terug te komen op JOUW topic. Je wagen ziet er keurig uit man, denk dat ik de donkere NL'tjes ook maar eens ga overwegen.kunnen jullie in jullie eigen topic ouwehoeren heren?
Wat een prachtige bak! Zwarte VW logos zijn eenvoudig te plaatsen. Persoonlijk zou ik de type aanduidingen (Polo / TSI) op de achterklep verwijderen, dit doe je door visgaren achterlangs te halen en daarna met een caramelschijf de lijmresten te verwijderen. Daarna even poetsen en klaar is Nick! Veel plezier van je mooie R-line!
Persoonlijk vind ik de look zonder emblemen mooier.Wat is meerwaarde van tsi/bluemotion verwijderen?
Ik heb mijn stickers via stickerland.nl besteld maar er zijn meerdere websites die dit kunnen leveren.Waar kun je die NL kentekenplaat stickers bestellen
je gaat me toch niet vertellen dat nou uitgerekend jij zn sticker gaat plakken he!?!?!?!??!?!Waar kun je die NL kentekenplaat stickers bestellen
je gaat me toch niet vertellen dat nou uitgerekend jij zn sticker gaat plakken he!?!?!?!??!?!
Die NL stickers kan je overal wel bestellen. Ff zoeken.. Google weet raad. (Heb ze op mijn funplaten geplakt.)Waar kun je die NL kentekenplaat stickers bestellen
Thanks! Zeer zeker een verbeteringDie NL stickers kan je overal wel bestellen. Ff zoeken.. Google weet raad. (Heb ze op mijn funplaten geplakt.)
@Nickos Je Polo staat er lekker bij met glad kontje.
aahh dan is het zeker om een tip te geven aan de hoger geplaatste om die luitjes met een zwarte nl sticker ook te bekeuren onnie dan meneertje boa
Nee man, gewoon lekker op mijn eigen nummerplaten plakken omdat het kan Dove
Echt heel mooi! Met het risico iets doms te vragen omdat ik ook heel graag mijn polo emblemen wil verwijderen..hoe doe je dat? Ik kan het op dit forum niet goed vinden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.