Showroom Nickos Polo R 1.2 TSI

Echt heel mooi! Met het risico iets doms te vragen omdat ik ook heel graag mijn polo emblemen wil verwijderen..hoe doe je dat? Ik kan het op dit forum niet goed vinden.
Visdraadje! Achterlangs de letters langshalen, wel een beetje strak houden zodat je langs het logootje kokt en niet tegen de lak als je het draadje heen en weer beweegt. That's all. De lijmresten kun je verwijderen met poets/anti kras spul en een microvezeldoekje. Als het zonnetje even een uurtje op je achterbak schijnt gaat het makkelijker. Lekker ff oppoetsen en klaar is Kees (of in dit geval jij) ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil
oeps, een tijdje afwezig geweest ivm andere prioriteiten..

inderdaad met visdraad en een fohn, eerst een beetje warm maken en daarna met het draad erlangs, dan merk je dat de logos er zo afvallen.
daarna nog even polijsten en weg is het :)
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil
Me nieuwe logo binnengekregen vanuit Duitsland. Was niet helemaal tevreden met het zwarte logo (die er nu momenteel op zit) op de achterkant.. zit er niet helemaal naar mijn wens op en wil gewoon dat het 110% goed is.. alles moet gewoon perfect zijn.

ook Rustig aan opzoek naar een schroefset wil
Hem voor en achter toch nog wat lager hebben. Welke schroefset rijden jullie op? En kunnen jullie aanraden?
FD4F0879-6EB5-442B-B38B-23586334BA24.jpeg
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
Dit lijkt mij een prima set. Staat op het forum te koop. @kdPoloRline

 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: kdPoloRline
Alleen voor de looks zou ik het nooit doen. Bij vorige auto's (Fabia) wel gedaan, puur voor de wegligging. Maar daarover heb ik met de GTI geen klagen, dus no way
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
Ik rij met een verlaagde polo dmv eibach pro kit en bilstein dempers, en 17 inch velgen.

Wat ik merk : als ik alleen rijd rijd die prima, met zijn 2e ervaar ik dat die stugger word(soms vervelvend) , en als ik met 4 man in een auto zit rijdt die vrij soepel.
Maar het ziet er 10x beter uit dus voor de looks zal ik het zoizo doen, want de polo staat achter veelste hoog af fabriek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos en Jorie
— Update

Vandaag mijn kw set laten monteren in combinatie met mijn dropplates.

achter kan ik zeker nog 3-4 cm zakken en voor is er nog genoeg schroefdraad over.

tijdens het 1e testrondje was ik erg tevreden. Lag fantastisch op de weg. Geen gehobbel oid.
Dus ik ben helemaal blij! Nu opzoek naar een nette 18 inch set , voorkeur gaat uit naar Audi rotors oid, past er perfect onder naar mijn idee.

ED03198E-3CCF-47F9-B494-B05D3A06C185.jpegFB11955F-23EE-416E-832D-75C736412034.jpegBDB98D90-E724-4190-9637-97FAF5F89CD9.jpegExcuus voor de slechte kwaliteit aan foto’s. Binnekort maar knappe foto’s maken.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!