Showroom Nickos Polo R 1.2 TSI

Waarom bel je de dealer niet wat ze daar kosten, mijn auto en me vorige hebben standaard hoogglans zwarte spiegelkappen. Mochten ze om een kenteken vragen, kan je 1-ttt-36 opgeven, was van me vorige, een witte first edition.
ah! dat is ook een goed idee.. denk alleen dat ze bij de dealer wel prijzig worden zoals de meeste onderdelen haha.

Volkswagen  R 
Die van mij pasten er gewoon op. Hij lijnt weliswaar een millimeter niet op bij het knipperlicht gedeelte, maar daar lig ik niet wakker van.
Zie je alleen als je er echt van dichtbij naar kijkt, maar vraag me af wie dat doet :tonguewink:
Ik ben erg precies, ik zou mij daar persoonlijk aan ergeren :P

Volkswagen  R 
Ik blijf liever bij origineel, 99,9% van Ali past voor geen meter, of het sluit weer niet mooi aan, of de klipjes zijn al afgebroken als je nog niet eens ben begonnen
on eens, ik heb ze er ook op. Perfect fit.

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Dat is nogal een verschil haha, van 215/40 naar 185/35. Wat zou de tellerafwijking dan ongeveer zijn? Kan je dat ergens berekenen oid?
12818B03-759D-4693-ABE4-8A0480A4063A.jpeg

Volkswagen  R 
Heel netjes Nick!
Wordt het hoogtijd dat we ze eens zo naast elkaar zetten voor wat foto’s.
2 nette 6R op BBS RS2 zie je niet vaak. :cool: (y)
Geweldig idee Ruben! Zou en dikke sessie worden alhoewel we die van jou wel achteraan de foto zetten haha.

Volkswagen  R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!