Nieuw hier. Volkswagen Polo 9n3 Gti 2008

Wat kost dat nu zo'n geintje?
En hoe lang heb je hier profijt van?

Wat z'n geintje kost ligt geheel aan de staat van de auto, hoeveel uur polijsten/corrigeren erin gaat zitten om alle krassen/swirls eruit te krijgen,

Er zit nu een, 1jarige coating op, dus ze zeggen een jaar, maar ik was de polo altijd met speciale shampoo en gebruik quik detailer die voor de coating geschikt is, ik had het ook op mn golf 3 zitten en daar heeft t wel 1,5 tot 2 jaar opgezeten,
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Hallo.

Gisteren de velgen opgehaald bij de bandenboer, ik reed met de Golf 3 altijd op Nangang banden, maar wou nu een keer een A-merk band proberen, daarom gekozen voor Michelin Pilot sport 4 in de maat 205/40r17






En nu wachten tot volgend jaar



Ook staat er in januari een nieuw distributie setje klaar voor de polo:)

Gr. Bram
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Vandaag n nieuw setje matten binnen gekregen,

De oude waren aardig smerig en dun aan het worden

Foto:

5nl12qc.jpg
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
Hallo.

Gisteren de velgen opgehaald bij de bandenboer, ik reed met de Golf 3 altijd op Nangang banden, maar wou nu een keer een A-merk band proberen, daarom gekozen voor Michelin Pilot sport 4 in de maat 205/40r17






En nu wachten tot volgend jaar



Ook staat er in januari een nieuw distributie setje klaar voor de polo:)

Gr. Bram

Als je slim bent coat je de velgen voordat je ze erop legt... Altijd mooi meegenomen ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Vandaag even tijd vrijgemaakt om de auto vuurwerk vrij te maken, khad m samen met m'n broertje even uit de wijk gezet op oudjaarsdag.

mos93738qgpb.jpg


En weer mooi schoon
gg2y5agy.jpg


En ben toch een beetje aan het kijken voor n schroefset, iemand ervaring met merk/comfort dan hoor k dat graag,

Gr. Bram
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Johan en kawazxr
Hallo

Khad al een tijdje last van condens/water in mn linker achterlicht, zag op het forum dat t een bekend probleem was bij de polo 9N/9n3. Ook zag k op internet een setje nieuwe rubbers, maar toch besloten om alles eerst uit elkaar te halen, en te kijken of ik het zelf kon oplossen

Lamp eruit gehaald en met de Föhn aan de slag gegaan

159t3p5.jpeg


Zag dat t rubber van de lampfitting onderin gedraaid erin zat. Die eruit gehaald, en de rand plus het rubber ingevet met waterafstotende boten wax.

zd0x5k.jpg


En de lamp weer terug gemonteerd in de auto

05raemyhfrt.jpg


Nu hopen dat ie droog blijft,
En anders kunnen we altijd nog een nieuw setje rubbers bestellen.
 
Volkswagen  Polo 9n3 Gti  1.8 20vt stage 1 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Giltix
Ik had hier ook last van na het wisselen van een lampje.

Ik had toen de ondergrond waar de foam pakking op hecht niet schoongemaakt. Toen ik deze wel schoon had gemaakt was ik er van af. Wellicht handig om te weten ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!