Enkele bevindingen van mijn kant:
* Misschien is het al veel langer zo, maar het valt me nu pas op: de link achter het "MyPolo.nl"-logo in de header is niet altijd hetzelfde. Ik zou denken dat deze altijd naar de homepage mypolo.nl leidt, maar als je in het forum zit, kom je uit op de startpagina van het forum.
Was al langer zo, meen dat dit niet 123 op te lossen is. We zullen het in elk geval belijken.
* In het reactieveld zijn alle knoppen voor opties als vet/cursief/links/plaatjes/etc. verdwenen. In de "Snel reageren"-modus kan ik dat nog wel begrijpen, maar ook als je kiest voor "Meer opties" zijn al deze opties verdwenen...
Idd, zo zie je wil je het ene probleem verhelpen komt het volgende. Als het goed is heb je alles weer
ik mis nu de feature om op topics te dubbelklikken zodat die groep als gelezen gemarkeerd wordt. Vond dat wel handig, blijft dat eruit?
Verder ziet het er erg mooi uit! complimenten
Donate button kapot?..
Bij mij doetie het wel, met FireFox dan..
Dat pijltje zou er voor zorgen dat de sidebar op zou schuiven en er weer een full forum home page zou zijn. Aangezien dit in tegenspraak is met de sponsor (die altijd zichtbaar willen zijn) dus vandaar dat wij deze geblokkeerd hebben. Ik zie dat de "collapse" buttons nog wel werkenm aan je overzicht, deze staan nu ook uit aangezien we geen onderscheid kunnen maken tussen het blok van de sponsors en de overige info eronder.
Anders zoals eerst een apart blok boven het de lay-out zetten zoals eerst het geval was?
kun je daaronder de side bar in klappen en blijven de sponsoren zichtbaar, plus kom je er eerst langs voordat je de forum lay-out ziet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.