Nieuw uiterlijk MyPolo.nl forum

ik mis nu de feature om op topics te dubbelklikken zodat die groep als gelezen gemarkeerd wordt. Vond dat wel handig, blijft dat eruit?

Verder ziet het er erg mooi uit! complimenten

Enkele bevindingen van mijn kant:

* Misschien is het al veel langer zo, maar het valt me nu pas op: de link achter het "MyPolo.nl"-logo in de header is niet altijd hetzelfde. Ik zou denken dat deze altijd naar de homepage mypolo.nl leidt, maar als je in het forum zit, kom je uit op de startpagina van het forum.
* In het reactieveld zijn alle knoppen voor opties als vet/cursief/links/plaatjes/etc. verdwenen. In de "Snel reageren"-modus kan ik dat nog wel begrijpen, maar ook als je kiest voor "Meer opties" zijn al deze opties verdwenen...

Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Enkele bevindingen van mijn kant:

* Misschien is het al veel langer zo, maar het valt me nu pas op: de link achter het "MyPolo.nl"-logo in de header is niet altijd hetzelfde. Ik zou denken dat deze altijd naar de homepage mypolo.nl leidt, maar als je in het forum zit, kom je uit op de startpagina van het forum.
Was al langer zo, meen dat dit niet 123 op te lossen is. We zullen het in elk geval belijken.
* In het reactieveld zijn alle knoppen voor opties als vet/cursief/links/plaatjes/etc. verdwenen. In de "Snel reageren"-modus kan ik dat nog wel begrijpen, maar ook als je kiest voor "Meer opties" zijn al deze opties verdwenen...
Idd, zo zie je wil je het ene probleem verhelpen komt het volgende. Als het goed is heb je alles weer :D

Zie bovenstaand

ik mis nu de feature om op topics te dubbelklikken zodat die groep als gelezen gemarkeerd wordt. Vond dat wel handig, blijft dat eruit?

Verder ziet het er erg mooi uit! complimenten

Voorheen hadden we wel onder het forum "Markeer form als gelezen" of iets dergelijks. Nu zit deze optie in de "navbar" boven aan onder forum actie.

Wat betreft het dubbel klikken, ik zal er naar kijken :D

photos_seat_ibiza_2009_14.jpg

Wat doet dit pijltje?

Dat pijltje zou er voor zorgen dat de sidebar op zou schuiven en er weer een full forum home page zou zijn. Aangezien dit in tegenspraak is met de sponsor (die altijd zichtbaar willen zijn) dus vandaar dat wij deze geblokkeerd hebben. Ik zie dat de "collapse" buttons nog wel werkenm aan je overzicht, deze staan nu ook uit aangezien we geen onderscheid kunnen maken tussen het blok van de sponsors en de overige info eronder.

@starsky
hoort er echt een button te staan of staat er alleen pay via paypal? ;)
aangezien ik dat krijg in firefox en anders wat maurice heeft met chrome (m'n standaard browser)
edit, ik was te langzaam, jullie waren me voor met reageren:lol:

Dat pijltje zou er voor zorgen dat de sidebar op zou schuiven en er weer een full forum home page zou zijn. Aangezien dit in tegenspraak is met de sponsor (die altijd zichtbaar willen zijn) dus vandaar dat wij deze geblokkeerd hebben. Ik zie dat de "collapse" buttons nog wel werkenm aan je overzicht, deze staan nu ook uit aangezien we geen onderscheid kunnen maken tussen het blok van de sponsors en de overige info eronder.

Anders zoals eerst een apart blok boven het de lay-out zetten zoals eerst het geval was?
kun je daaronder de side bar in klappen en blijven de sponsoren zichtbaar, plus kom je er eerst langs voordat je de forum lay-out ziet ;)

VW  6R  1.2TDI 
Anders zoals eerst een apart blok boven het de lay-out zetten zoals eerst het geval was?
kun je daaronder de side bar in klappen en blijven de sponsoren zichtbaar, plus kom je er eerst langs voordat je de forum lay-out ziet ;)

Ja in principe was er idd niets mis met de oude weergave echter met de nieuwe stijl zit die zwarte actieve balk daar. Met aanpassingen kan je daar wel weer banners neer zetten maar dan krijg je eerst 80%van de pagina waar je over heen moet voor je bij het echte forum bent. Daarnaast doet nu de mogelijkheid zich aan om een paar extra banners weer te geven @forumhome. Iets waar veel vraag naar is gezien de omvang van het forum ;)

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!