Als ik eerlijk mag zijn vind ik de layout erg netjes en ziet er echt pro uit, alleen de kleur donkerblauw/donkergrijs maakt het een beetje grauw en onduidelijk. Het is een beetje te overheersend vind ik.
Voor de rest good job
Ook als ik niet ben in- of uitgezoomd, is het bij mij niet netjes uitgelijnd. In IE gaat het wel goed.
BTW: het is niet de homepage, maar de startpagina van het forum
. Ik zie dat de "collapse" buttons nog wel werkenm aan je overzicht, deze staan nu ook uit aangezien we geen onderscheid kunnen maken tussen het blok van de sponsors en de overige info eronder.
OK, maar nu staan die dingen dus ingeklapt en is het knopje dus weg om ze terug te zetten
Misschien een stomme vraag en kijk ik er overheen.. Maar waar zit nu de zoekfunctie binnen het forum?
Dat is alleen zoeken op portal, niet op het forum. Ik vraag me ook af waar die gebleven is...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.