Dan zou ik lekker kijken naar een benzine. Omslagpunt voor een diesel ligt sowieso voor de dubbele aantal kilometragesHoeft niet persee diesel, rijd ongeveer Max 15000 per jaar
Volkswagen
X
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou ik lekker kijken naar een benzine. Omslagpunt voor een diesel ligt sowieso voor de dubbele aantal kilometragesHoeft niet persee diesel, rijd ongeveer Max 15000 per jaar
Ja maar als je maar 15k per jaar doet (Diesel voordeliger veel zuiniger bij normaal doorrijden.
Aanschaf veel goedkoper.
Betrouwbaarder.
Ik zeg diesel.
Voor dat geld kun je een hele mooie kopen.
Jammer dat de mijne net weg is. Die was echt prima.
Maarja
Is die te koop dan?Kan je beter mijn polo kopen
JammerJa maar zag later pas je budget
Wat is mooi?Diesel voordeliger veel zuiniger bij normaal doorrijden.
Aanschaf veel goedkoper.
Betrouwbaarder.
Ik zeg diesel.
Voor dat geld kun je een hele mooie kopen.
Jammer dat de mijne net weg is. Die was echt prima.
Maarja
kom je zeker mee weg.Ja maar als je maar 15k per jaar doet (
zoek maar op mp.Wat is mooi?
Veelal particulier, wat ik niet aandurf in verband met garantiezoek maar op mp.
1.2 tdi voor 5500.
aanbod genoeg toch
met 5500 zou je wel particulier kunnen kopen kom je we goedmoper uit voor een 6rHoeft niet persee diesel, rijd ongeveer Max 15000 per jaar
Dan zou ik lekker kijken naar een benzine. Omslagpunt voor een diesel ligt sowieso voor de dubbele aantal kilometrages
Trekhaakje erop, kan je fietsen meenemenVolkswagen Polo 1.2 TDI BlueMotion Comfortline 5 drs airco trekhaak
Hou je nog wat geld over voor een after-market navigatie
geen inruil..... paar honderd korting!Trekhaakje erop, kan je fietsen meenemen
Navi inbouwen houd je nog 500 euro over.
Dan bedoel je een rns 510?Trekhaakje erop, kan je fietsen meenemen
Navi inbouwen houd je nog 500 euro over.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.