Nieuwe polo

Zo is dat! 12 jaar geleden een MK4 gekocht met 160k op de teller, deze maand heb ik 'm ingeruild met bijna 550.000 km en (buiten normaal onderhoud) bijna nooit problemen gehad. Nu sinds twee weken een 6C Business met 158k. Hoop dat ie het weer zo lang volhoudt.
die 1.9’s zijn niet kapot te krijgen

Volkswagen  X 
Dit is hem geworden, 31 december ingeleverd, vanmorgen op internet gezet, word nog gekeurd, distributieketting en waterpomp worden vervangen en start stop systeem werkt niet wat ook opgelost word

Bijlagen

• 49322AD3-5693-4B65-8E77-22D8E2E581B3.png
    49322AD3-5693-4B65-8E77-22D8E2E581B3.png
    409.7 KB · Weergaven: 57
Volkswagen polo  6r 
Mooie keuze! Nog even wachten tot hij klaar is. Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers.

Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT 
Net in het donker de auto uitgezet en zie onder het raam een rood ledje flikkeren, betekend dit dat er alarm op zit, kan ik dit ook testen?

Volkswagen polo  6r 
Iemand nog leuke tips over dingen die ik zeker niet moet vergeten in te stellen in de auto of radio/navigatie?

Volkswagen polo  6r 
Mijn start stop systeem werkt op dit moment niet, dit word in het Duits op het Dashboard aangegeven, is deze taal ook aan te passen?

Volkswagen polo  6r 
Mijn start stop systeem werkt op dit moment niet, dit word in het Duits op het Dashboard aangegeven, is deze taal ook aan te passen?

Bekende kwaal van de polo dat de Start Stop het niet doet. De taal moet je via een computer aanpassen geloof ik.

Volkswagen  Golf VI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!