Bryan het zijn replica brescia velgen volgens de verkoper een velgen shop moet het passen maar ik twijfel erover of dat wel klopt dat de velgen niet te ver uitsteken of aanlopen
En lampen tintenIk heb de 17 inch Pamplona velgen eronder, deze ga ik binnenkort plastidippen in de kleur Pure Gold.
En verlagen aankomende woensdag!En lampen tinten
Dan Weer posten he hahahahaEn verlagen aankomende woensdag!
Uiteraard!Dan Weer posten he hahahaha
Dit gaat passen. @Steef Timmermans heeft ook de namaak Brescia onder zijn Polo en deze sluiten juist perfect aan!
En heeft hij ook 224 40 18 eronder met et 40Dit gaat passen. @Steef Timmermans heeft ook de namaak Brescia onder zijn Polo en deze sluiten juist perfect aan!
43Welke ET-waarde heeft jouw velg?
215/35-19Met welke bandenmaat eronder
zeker alles wat oem is. dat is zeker goed.Hoe zit dat nou met ET waarde? De velgen die nu onder mijn Polo zitten zijn die lelijke Groenland velgen en die hebben volgens mij een ET waarde van 38, hoe erg is het als ik er andere velgen onder zet met een grotere of kleinere waarde? De ene zegt namelijk dat je uberhaupt niet moet afwijken en andere zeggen weer dat het +/- 5 mag zijn.
De Polo 6R werd geleverd met allerlei velgen met verschillende ET waardes, ze zijn toch allemaal kwa ophanging en dergelijke hetzelfde?
OZ wel een goeie velgIk ben ook nog aan het twijfelen of ik iets geks wil voor de zomer (de rode of de witte) of meer ‘een normale’ velg zoals de zilveren. Voor nu staan deze op de shortlist
Ik zeg het maar zelf alvast: Over smaak valt niet te twisten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.