is mogelijk zonder probleem ik heb het een keer getest.Nog niet geprobeerd, gelukkig zit ik 99,9% van de tijd alleen in de wagen
Volkswagen
Polo AW GTI,
2.0 200PK
is mogelijk zonder probleem ik heb het een keer getest.Nog niet geprobeerd, gelukkig zit ik 99,9% van de tijd alleen in de wagen
Zit zelf te twijfelen om de bonneville te nemen ook al zijn ze erg prijzig..
Ah happy duck?
Gaat het niet kietelen om een 18'' of groter te pakken?
Gaat het niet kietelen om een 18'' of groter te pakken?
Over 35 dagen komt onze T-Roc in de kleur deep black, met getinte ramen.
Kwam van de week de website flegenshop.de tegen, waar je fijn kan rondklikken en direct zien hoe het onder de auto staat.
Deze set 17” Tec Speedwheels GS4 kan wel eens de gelukkige worden
Ja daar twijfel ik nog wel over, maar vraag me af of je daar veel comfort mee in zou leveren?
moet er daar normaal geen 215 45 op liggen op een 7,5 x 17? kleinere rolomtrek..met deze band nu. -4,04% lager.Al voor 2020 aangekocht, maar komen pas vant voorjaar onder de Gti
Oz Ultraleggera 17x7.5
Michelin Pilot sport 4 205/40
Aan de krappe kant, in welk opzicht bedoel je dit?heb momenteel de originele Sebrings van VW er op liggen. 6,5jx16 ET47 als ik me niet vergis.
ik heb 2 verschillende velgen op het oog:
OZ Superturismo GT, Matt Black 7x17 ET38
OZ Rally Racing Dark, Graphite 7x17 ET45
denk wel dat die eerste wat aan de krappe kant zullen zijn niet?
wat denken jullie er van, of toch beter voor de tweede gaan?
o ja, heb een witte wagen
ben eventueel nog van plan de wagen 35mm te verlagen maar daar ben ik nog niet helemaal uit.(momenteel nog standaard hoogte)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.