Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon kabelboom en bracket kopen van hun.. derest embleem camera op de sloop zoeken van een golf 7.Apart dat dit dan zo goedkoop is als zo’n OEM logo normaal al ruim €500,- Excl inbouw kost.
Heb contact gehad en idd een logo camera is €500 incl inbouw.Apart dat dit dan zo goedkoop is als zo’n OEM logo normaal al ruim €500,- Excl inbouw kost.
Hoi, prijs was 499 compleetOp hun website staat: richtprijs incl. montage is 299 euro
Statische lijnen.Is dat met Dynamische lijnen of statische lijnen?
Weet iemand of de oem embleem achteruitrijcamera gekalibreerd in het moet worden? Ik heb het idee dat mijn groenen statische lijnen niet goed zijn afgesteld. Als ik de rechtergroene lijn op de stoep rijd. Dan zit ik met mijn band ca 5 cm van de stoeprand vandaan.
In een parkeervak hetzelfde zet ik de rechter groene lijn op de witte rechter parkeerstreep dan sta ik precies in het midden. De linker groene streep zit heel ver aan de rechts aan de binnenkant van de witte linker parkeerlijn.
Thanks, heb het aan de dealer gevraagd. Maar bij jou heb je niet zo'n afwijking van de lijnen?zou een calibratie kunnen zijn, maar wat ik zie dat alleen dynamische camera's worden gecalibreerd.
Je kan zelf een boord kopen op alie of zelf 1 uitprinten of naar vw specalist gaan. Dealer is ook een optie.
(https://nl.aliexpress.com/item/4000...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_)
Ik had eerder een imitatie aan mijn kentekenverlichting vervolgens nog 1 imitatie aan mijn kentekenverlichting met dynamische lijnen en die heeft het begeven. heb afgelopen week alle kabels en dergelijke aangelegd voor oem camera in klap logo. Ik heb vandaag mijn camera ontvangen ik hm morgen monteren ik laat je weten of er afwijking is.Thanks, heb het aan de dealer gevraagd. Maar bij jou heb je niet zo'n afwijking van de lijnen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.