Cruz
Bekend lid
Aha hoe kun je dit oplossen?Ik zie het wel eens vaker dat de sensor of lens niet helemaal recht in de houder zitten. Heb het zelf ook.
Volkswagen
POLO AW Comfortline Business Executive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aha hoe kun je dit oplossen?Ik zie het wel eens vaker dat de sensor of lens niet helemaal recht in de houder zitten. Heb het zelf ook.
Ik had gehoopt dat het softwarematig kon via odis maar dat kan alleen voor de highline camera heb ik begrepen.ik heb ermee leren leven, maar je zou, als je heel fanatiek bent, je logo uit elkaar kunnen halen en de boel uitlijnen.
Net gebeld door VW Nederland en ze willen het kosteloos, onder fabrieksgarantie de lijnen/ low line camera afstellen. Maar ik begrijp van jou dat dit niet mogelijk is?nee zelfs dan niet
volgens mij kun je alleen een highline camera kalibreren, maar ik ben benieuwd.Net gebeld door VW Nederland en ze willen het kosteloos, onder fabrieksgarantie de lijnen/ low line camera afstellen. Maar ik begrijp van jou dat dit niet mogelijk is?
Als hun het zeggen zou ik gelijk die afspraak makenNet gebeld door VW Nederland en ze willen het kosteloos, onder fabrieksgarantie de lijnen/ low line camera afstellen. Maar ik begrijp van jou dat dit niet mogelijk is?
Weet niet welke kabels je over hebt, maar misdchien helpt deze video?Zijn hiervan toevallig ook aansluit schema's? Ik heb namelijk een camera gekocht maar heb 2 kabels over welke ik nog niet kan plaatsen voor de montage..
Ik heb de camera van de sloop gehaald.. dus als iemand een handleiding heeft..zat er geen handleiding bij?
Top! Dit is precies wat ik zocht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.