Zijn ook bedrijven die dat voor je kunnen doen
Ja, maar als je in Duitsland andere opties kan kiezen
Overigens spreken ze bij de dealer hier over de grens Nederlands.
Heb mijn velgen bij een Duitse VW dealer vandaan. Daar kon ik gewoon Nederlands praten, en de meeste kentekens op zijn parkeerplaats waren ook NL.Auto importeren uit Duitsland gaat mij te ver. Ik spreek niet eens Duits, ik ken de regels niet en het is ver rijden voor mij. No thanks haha.
We gaan het zien ... Kan er nu ook niks meer aan veranderen want hij is geproduceerd en staat nu bij de dealer.Dat is wereldwijd. De Cross-Polo heeft nog het oude Xenon systeem. Het nieuwe systeem is Full-LED, meen me te herinneren vanaf week 44 (maar pin me daar niet op vast)
En een handbak! En (itt de BlueGT) een aangepaste bodyDie velgen!
nieuwe motor, 1.8T met 192pk
Nee hoor, net zoals met de Golf en de nieuwste Octavia is het gewoon gratis te downloaden vanaf http://www.navigation.com/vw-nlHet downloaden is gratis, maar dan werkt het waarschijnlijk met een abonnements-systeem....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.