Nee, alleen voor de nieuwe Discover Media en Discover Pro uit de Polo Facelift.Is dat ook voor RNS315?
Volgens de meest recente prijslijst is het alleen mogelijk als optie voor de highline
Dit komt door de importeur PONWie weet waarom de configurator van de NL website zo beperkt is?
Helaas niet, ik heb een nieuwe highline 6C besteld (levering woensdag, maar dat terzijde). Had daar graag Xenon en LED dagrijverlichting in willen hebben maar dat is nu (nog) niet leverbaar, alleen op de cross Polo.Zal er nog wel bijkomen!
De Belgische site had ih begin ook niet "alle" opties, ondertussen is er al veel bijgekomen.
(site ligt weeral plat, dus zijn ze er weer misschien dingen ah opzetten)
Ga anders even langs bij de dealer?
Volgens mij kunnen zij wel alle opties configureren?
Dat is wereldwijd. De Cross-Polo heeft nog het oude Xenon systeem. Het nieuwe systeem is Full-LED, meen me te herinneren vanaf week 44 (maar pin me daar niet op vast)Helaas niet, ik heb een nieuwe highline 6C besteld (levering woensdag, maar dat terzijde). Had daar graag Xenon en LED dagrijverlichting in willen hebben maar dat is nu (nog) niet leverbaar, alleen op de cross Polo.
Mogelijk vanaf het najaar aldus de dealer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.