Afgelopen vrijdag reed ik in de auto van mijn vader en mijn vader reed voor me in mijn polo.......ik ben geschrokken van de rook pluimen uit de uitlaat!!!
Meteen dealer gebeld maar helaas was de chef werkplaats al naar huis.......heb nu ongeveer om 13d km gereden en 3.5L olie verbruikt maar dit moet bij een nieuwe auto niet kunnen.
Maandag moet ik terug bellen en ben erg benieuwd wat de werkplaat chef gaat zeggen.....heb ook al verteld dat ik gehoord heb van het " zuigerveren " verhaal.
Als ik dit van de voren had geweten was het absoluut geen polo geworden!!!
Iemand overigens al ervaring met nieuwe zuigerveren erin???? is het probleem dan helemaal opgelost?
Nog een kleine update over het olieverbruik van de Polo. Uit de laatste olieweging kwam het olieverbruik uit op 0,76 liter op 1000km. Dit valt binnen de toleranties, dus de dealer mag er van Pon niets aan doen. Ik vind het maar belachelijk, maar kom zo helemaal niet verder. Ik moet nu maar blijven doorrijden tot het lampje gaat branden, en dan weer langs de werkplaats om te laten bijvullen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.