Mijn GTI lust ook wel een slok olie. Wordt nu aan gewerkt. Is nog garantie. Ik vraag mij af wat dat hoge oliverbruik met je katalysator doet; daar gaat al die olie-roet toch ook doorheen. Raakt die niet verstopt ofzo?
Wat gaan ze er nu precies aan doen als ik vragen mag?
Ben ondertussen maar naar een andere dealer gegaan omdat degene waar ik de auto heb gekocht mij aan het lijntje houdt. Kwam er in het kort op neer dat ik niet zo moeilijk moest doen, want de olie werd tenslotte gratis bijgevuld en de auto zit nog in de garantie.... Bij de andere dealer zijn ze nu de olie aan het wegen om een dossier op te bouwen. Ben heel benieuwd wat daar uitkomt.
Ik hoop dat het verbruik eindelijk eens wordt opgelost, anders ga ik toch maar kijken voor een andere auto. Het probleem met het panoramadak dat rammelt/kraakt als een gek hebben ze ook nog niet verholpen.
Geen idee hoe oud je Polo is Martijn, maar als deze in 2010 gebouwd is kan het zijn dat je de update hebt gemist en dat je zuigerveren vervangen moeten worden. Dit was bij mij de oplossing (dronk ruim een liter per 1000 km).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.