Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht meer aan een nieuwe auto -Nieuwe motorkap? Maar ik kan het ook mis hebben...
Yeah snap ik! maar klopt het dat als je de stekker eraf haalt van de motorkapschakelaar dat die dan moet aangeven dat de motorkap open is? dat doet die bij mij niet.
Wat bedoel je precies met juist doorverbinden?of juist doorverbinden.
Thank you! ga ik proberen.Gewoon op de stekker als het een vrouwtje is een paperclip of stukje draad de 2 connectoren doorverbinden, kijken of hij aangeeft of je motorkap open staatdan los maken die paperclip of draad en dan kijken of je melding weggaat?
Ja als je de stekker los heb dan kan je zoals pigeon aangeeft iets er in steken en die met de andere draad verbinden.Thank you! ga ik proberen.
Je bedoeld gewoon beide kabels aan elkaar vastmaken eigenlijk?
Pff dit heb ik gedaan, de storing is verdwenen op de MFD gaf die aan dat de motorkap open ging en toen was de storing weg! alleen mijn ruitenwissers doen nu raar..ik zou ze niet doorknippen. voor de korte termijn kun je de stekker loshalen en evt doorverbinden. voor de lange termijn zou ik, ook voor je eigen veiligheid, de sensor vervangen of de bekabeling repareren.
Ja dat wel! ik heb dus een paperclip erin gedaan en ze aan elkaar verbonden. toen gaf die op de MFD aan dat de motorkap open stond.en als je hem doorverbindt, zie je dan wel een open motorkap op je MFD?
Uiteraardheb je de paperclip er nu wel weer tussen weg gedaan?
Wat is er kapot de regensensor? want hij functioneert wel maar niet helemaal goed, als ik hem bijv op stand 1 zet dus dat die op regensensor stand gaat dan gaat die niet heen en weer. De motorkapsensor is sowieso kapot maar ik zou graag nu ook het probleem willen oplossen met de regensensor.lijkt me duidelijk. sensor kapot.
Klopt inderdaad daar ben ik achter gekomen, maar naar aanleiding van dat ik een paperclip in de motorkapsensor deed was de storing van oliepeil weg. En heb ik plotseling een nieuwe probleem;nee de motorkap sensor natuurlijk
De hendel is niet kapot, want voordat ik de paperclip gebruikte voor de motorkapsensor deed die het prima, de problemen traden pas op nadat ik de paperclip gebruikte om de kabels door te verbinden. (Even voor de duidelijkheid ik heb gewoon plus en min op elkaar gezet.nee dat weet ik niet. een polo 6c is wel vatbaar voor zowel kapotte hendels als regensensoren.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.