Peter Laan
Lid
Mag een nieuwe Polo olie verbruiken?
Volkswagen
POLO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ligt er aan hoeveel, wat verbruikt die en op hoeveel KM?Mag een nieuwe Polo olie verbruiken?
Nee gewoon gevuld tot aan de dop. Kon bij mij 7 liter olie bij. Was gelukkig net op tijd met bijvullenHebben jullie het oliepeil weer helemaal op max gezet
Blij toe dat.je net optijd was met.bijvullen en een kleine 7 liter valt.nog wel mee tochNee gewoon gevuld tot aan de dop. Kon bij mij 7 liter olie bij. Was gelukkig net op tijd met bijvullen![]()
niks moet maar als je een beurt uitvoert zet je hem tegen het max aan ja, er staat niet voor niks een min en max op dus ergens daartussen zit je goedHet ging er mij om bij mijn oude auto ander merk moest ik oliepeil altijd op max houden ivm distributieketting
Maar bij mijn huidige auto heb ik olie gepeild
En staat nu halverwege peilstok
.maar nu vroeg ik me of bij een polo aw
De olie op max moet staan op de peilstok
Of gewoon halverwege
Ach, ik denk altijd zo: Teveel olie zuipt ie wel weer op... Of ben ik dan de enige met een olieboot hier?Te veel olie is zeker niet goed bij mij staat hij op iets over de helft.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.