Klopt. Was voor mij ook een eye opener, het nieuwe peilen
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem niet bijgevuld gedurende de 30.000km tussen de beurtjes nog nooit bijgevuld tussen de beurtjes eigenlijk ook nog nooit een melding gehad.Hier wel veel korte stukjes en paar x bijgevuld. Bijna 24.000km’s staan er nu op.
Wel zelf gecheckt, zien dat die niet helemaal vol zat en bijvullen.
Niet dat er een melding is gekomen of iets.
Ah top, tnx. Was uiteraard ook niet als aanval bedoeld . Maar dat gezegd hebbende: het verband mij wel. Zo heb ik het nooit geleerd. Ga binnenkort even op deze manier peilen. Ben erg benieuwd.
Lees dit nu pas. Zal dit ook eens proberen. Ik heb altijd geleerd dat de motor juist koud moet zijn. Bij mijn oude Polo 6N was dat tenminste, uurtje wachten en peilen maar.
Je kan toch gewoon die Kroon olie check op kenteken pakken? en anders bel je de dealer en zeg je ik wil een liter olie voor in mijn AW met het volgende kenteken.....Welke olie doen jullie in je AW? Ik heb normaliter een reserve fles in de auto liggen, maar deze tot op heden nog niet aangeschaft. Mijn ervaring is dat het boekje een beetje vaag is over welk type olie erin moet, en dan heb je ook nog de aanbevelingscodes etc. etc.
Welk merk en type olie?
mooi he, die voice controlVolgens de auto elke 30.000km / 2 jaar.
ik ook maar doe gewoon wat VW wil haha. moet je eerlijk zeggen na 30.000km en olie peilen waarbij ik de stok aan mijn witte keukenpapiertje schoonmaakte er nog echt wel netjes uitzag en niet pikzwart wasHeb toch een beter gevoel bij 15.000 of 12 maanden
er zijn inderdaad auto's die aan de hand van het gebruik aangeven wanneer ze onderhoud willen hebben. mijn Polo heeft dit echter niet hoor gewoon 30.000 en is nu weer aan het aftellen. heeft het 2020 model polo dit wel?Ja, ik denk er hetzelfde over. Ik snap het gevoel, maar denk dat het niets meer is dan precies dat.
Waarom zou de fabrikant iets adviseren wanneer dat meer kans op problemen geeft. En let wel, die 30000 is niet heilig. Wanneer je veel iets trekt en/of heel veel korte ritjes maakt, zit het er dik in dat je voor die tijd een warning krijgt dat onderhoud moet plaatsvinden
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.