Maximaal, dwz niet noodzakelijkerwijs 30000, maar eerder indien noodzakelijk
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dus ik rij altijd te hard trek altijd hard op als alles warm is. en per toeval komen mijn beurten steeds op 30.000 60.000 en 90.000 uit. daar geloof ik niet in.Maximaal, dwz niet noodzakelijkerwijs 30000, maar eerder indien noodzakelijk
ja precies dus het stelt niks voor dat hele systeem. bij mij altijd om de 30k ze kunnen beter bmw kijken en er wat van leren die doen dat stukken beterja hoor, zeker wel, zat zelfs op mijn Fabia en zit op elke niet al te oude TSI. En dat je er altijd exact op uit komt, is geen toeval. Dat zal in verreweg de meeste gevallen zo zijn. Hard optrekken is niets mis mee. Het is meer als je regelmatig een aanhanger trekt, veel korte ritten rijdt en/of niet warm rijdt. Dwz, het zal praktisch altijd 30000 zijn, dat is de standaardwaarde. Als de waarschuwing eerder komt, moet er wel heel wat gebeuren.
Wat doet BMW anders dan? Ben even benieuwdja precies dus het stelt niks voor dat hele systeem. bij mij altijd om de 30k ze kunnen beter bmw kijken en er wat van leren die doen dat stukken beter
naar mijn weten het bij bmw wel degelijk van belang is hoeveel toeren en power er bij het optrekken word gebruikt om deze interval in te schatten en niet gewoon maar uitkomen op die 30.000 iedere keer. power, motor temperatuur, trek kracht daar word alles meegenomen. ik zie dit in al mijn volkswagens van afgelopen tijd allemaal op 15.000 en de gti nu op 30.000 iedere keer weer.Maar hoe kan je dit resetten? De melding die je krijgt? Hoorde iets over contact aan en uit en knopje ingedrukt en het is gereset
Wat doet BMW anders dan? Ben even benieuwd
Denk via menu rechts op het stuur of via OBD eleven of VCDS. Ook wel eens gehoord dat de motorkap dan open moet. @Antera zal het wel weten, lijkt meMaar hoe kan je dit resetten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.