Onbekend knopje in dashboardkastje (6C)

Over dashboard kastjes gesproken; is er een optie tot het verlichten ervan? Ik zou er graag een lampje in willen.

Volkswagen  Polo 6C 
Het is een aftakking van de airco installatie.
Je krijgt dan koude airco-lucht, mits het "knopje" op open staat èn je airco moet natuurlijk ook aanstaan.

Volkswagen  Polo 
precies je airco moet ook op koud staan en dat is in de winter vaak niet het geval dus hij kan ook verwarmen! haha

Volkswagen  Polo AW 
Over dashboard kastjes gesproken; is er een optie tot het verlichten ervan? Ik zou er graag een lampje in willen.
Nee. Tenzij je van klussen houdt.
Heb me erover opgewonden dat zelfs een AW Highline geen dashboardkastlampje heeft. Maargoed tis niet anders.

Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats 
Een mini koelkast in de Polo! Eens loeren of de 6R dat ook heeft! Big Grin
Jazeker had mijn 6R dat! Maar ga nou niet denken aan koele blikjes drank he, dat redt ie niet tenzij je zelf ook erg fris wil worden.

Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats 
Lekker dichtzetten die hap, in de zomer openzetten en dan heb je ook de airco aan.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!