Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VET Handig!!! Heeft de AW dat ook?Die knop kan je een slag draaien, dan komt er koude lucht in je dashboard kastje. Wat resulteert in een gekoeld Dashboard kastje
Ik lees mee.Over dashboard kastjes gesproken; is er een optie tot het verlichten ervan? Ik zou er graag een lampje in willen.
NeejVET Handig!!! Heeft de AW dat ook?
Nee. Tenzij je van klussen houdt.Over dashboard kastjes gesproken; is er een optie tot het verlichten ervan? Ik zou er graag een lampje in willen.
Jazeker had mijn 6R dat! Maar ga nou niet denken aan koele blikjes drank he, dat redt ie niet tenzij je zelf ook erg fris wil worden.Een mini koelkast in de Polo! Eens loeren of de 6R dat ook heeft!
Bij de Action ff led kopen, plak je zo achter in hoek van dashboard kastjeIk lees mee.
Hoe schakelen die dan aan en uit?Bij de Action ff led kopen, plak je zo achter in hoek van dashboard kastje
Over dashboard kastjes gesproken; is er een optie tot het verlichten ervan? Ik zou er graag een lampje in willen.
Ik lees mee.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.