Precies dit had ik vanochtend.Omdat heel veel "verkeersdeelnemers" niet met het verkeer bezig zijn maar met hele andere dingen.
Daar zit ook heel wat in.
Rij soms 80 waar ik 70 mag en dan zitten ze nog steeds op je bumper. Ik ga er geen meter harder om rijden.
Die mensen kennen de klok niet en kunnen misschien ook nog niet lezen en weten het verschil tussen links en rechts niet.Ik ga de laatste jaren heel slecht op mensen die 105 (blijven) rijden op de linkerbaan snelweg, na 7 uur in de avond.
Toen ik vroeger begon met oldtimer rijden (Mercedes W126 500SEL) ben ik ook veel rustiger gaan rijden. Niet altijd want tja, 5 liter V8, die moet je af en toe de vrijheid geven maar een oude dame behandel je met beleid. Nu in mijn Polo rijd ik ook heel rustig. Want inderdaad, ik sta vaak samen met de jagers bij hetzelfde verkeerslicht. Zoveel tijd scheelt het echt niet. Net zoals steeds switchen in een file. Heeft vaak ook totaal geen nut.Daarnaast rijd ik een fijne BMW oldtimer waar ik vrij rustig mee rij en dat wordt gelukkig wel geaccepteerd door de mede weggebruikers. Al die drukte om eerder bij het stoplicht te staan..............
Van alle dingen die hier genoemd zijn gaat mijn pis hier persoonlijk nog het meeste van koken. 0 handhaving en 0 aanwezigheid van handhavers. Waarom regels hebben als je er toch niks mee doet?3 rijbanen, ik rijd rechts zoals het moet. Auto voor mij gaat om totaal onverklaarbare reden op rijbaan 2 rijden. Ik rij exact de maximum snelheid op cruise control, op de middenbaan rijden ze iets langzamer. Ik blijf gewoon rechts rijden want volledig vrij. Ineens politie achter mij, ik denk, ik ben de lul want rechts inhalen. Maar niets hoor. Ze blijven gewoon achter mij rijden en grepen bij niemand in.
Helemaal mee eens.Waarom regels hebben als je er toch niks mee doet?
Dus als jij een treintje verkeer ziet aan komen met een gangetje van 110. Flitsmeister 105.Je zou bijna zeggen dat het verkeer zich niet altijd aanpast aan mensen die (te) hard rijden.
Ik zie letterlijk alleen maar aannames in je bericht, dus daar ga ik niet op reageren.Dus als jij een treintje verkeer ziet aan komen met een gangetje van 110. Flitsmeister 105.
Ga jij hem afsnijdend ervoor gooien met 95(evt 90)en iedereen 3km ophouden?
Aanpassen aan het verkeer en doorstroming noem ik dat
Welke aannames? Het is een voorbeeld casus met daarin heel duidelijk een vraag verwerkt.Ik zie letterlijk alleen maar aannames in je bericht, dus daar ga ik niet op reageren.
Je insinueert volgens mij vrij duidelijk dat ik iemand ben die dat zou doen. En als ik dan zeg dat ik daar niet op ga reageren doe je net alsof het een voorbeeldcasus met een vraag is. Dat je daarna zegt dat mijn reactie voldoende zegt bevestigt dat.Welke aannames? Het is een voorbeeld casus met daarin heel duidelijk een vraag verwerkt.
Je reactie zegt voldoende, maar (helaas)gelukkig heeft iedereen zijn eigen rijgedrag, waarvan hij/zij denkt dat dat het meest gangbare is in het dagelijkse verkeer.
Je insinueert volgens mij vrij duidelijk dat ik iemand ben die dat zou doen. En als ik dan zeg dat ik daar niet op ga reageren doe je net alsof het een voorbeeldcasus met een vraag is. Dat je daarna zegt dat mijn reactie voldoende zegt bevestigt dat.
Ik vind dat je manier van 'een vraag verwerken' nogal kinderachtig en op de man. Daarom reageer ik er niet op.
Mijn gedachte exact, alleen eerder verwoordt.kunnen we misschien weer gewoon ontopic gaan in plaats van kijken wie de langste piemel heeft?
kunnen we misschien weer gewoon ontopic gaan in plaats van kijken wie de langste piemel heeft?
F O T O O O 'S
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.