Voor een bekerhouder? Kan je er beter één bestellen @dealer of ebay
bij de dealer vroegen ze 180 euro...dat heb ik er niet voor over...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor een bekerhouder? Kan je er beter één bestellen @dealer of ebay
Heb je van hem wel een onderdeelnummer ? Dat maakt het zoeken op ebay makkelijker.bij de dealer vroegen ze 180 euro...dat heb ik er niet voor over...
Nee maar volgens mij staat het nummer wel op t forum...Tenminste als een 9n3 gelijk is aan de 9n![]()
6Q0858602G1QB. Op webshops heb je ze al voor 4x minder dan dat de dealer ervoor vraagt. €180 voor een bekerhouder, lol. Ze zuigen je helemaal leeg die dealers![]()
mail gestuurd ,of hij ook aan inruil doet ( eventueel blue gt interieur) 1000€ bijbetalen ,,vind ik beetje aan de hoge kant
mail gestuurd ,of hij ook aan inruil doet ( eventueel blue gt interieur) 1000€ bijbetalen ,,vind ik beetje aan de hoge kant
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.