Geen punt bij kamei.2e handse kamei grill op marktplaats voor de 9n
Marktplaats.nl - karmei grille gril grill grile voor polo 9n - Volkswagen-onderdelen
Edit: hij is in de war met karwei denk ik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen punt bij kamei.2e handse kamei grill op marktplaats voor de 9n
Marktplaats.nl - karmei grille gril grill grile voor polo 9n - Volkswagen-onderdelen
Edit: hij is in de war met karwei denk ik![]()
VW POLO 1.2 12V AZQ BJ 2004 | Venema auto's en onderdelen
VW POLO 1.4 16V BBY BJ 04 | Venema auto's en onderdelen
de zwarte versie heeft wel een bekerhouderset maar is defect
staan nog meer polo's op!
Hmmm, heeft wel een paar 1.2 12Vtjes staan. Interessant. Heb een katalysator nodig. Zit wel erg ver, morgen even bellen en kijken of hij ook verzendt.
Zit wel erg ver, morgen even bellen en kijken of hij ook verzendt.
Verzending door geheel benelux mogelijk! Dit word per TNT of per Logistik bedrijf vervoerd.
gti leder interieur voor een polo 9n 9n3
Marktplaats.nl - GTI LEREN STOELEN VOOR POLO 9N3 - Volkswagen-onderdelen
groeten ger
Vind ik een hele mooie prijs voor een leren GTI set haha
Is bij mij in de buurt trouwens![]()
@maik, ik heb vanmiddag gebeld voor die bekerhouderset, en volgens de verkoper idd erg beschadigd. Overigens gaf de verkoper een goede indruk bij mij. Zou er anders zaterdag heen gaan te kijken, aangezien ik er 50km vandaan woon!
gti leder interieur voor een polo 9n 9n3
Marktplaats.nl - GTI LEREN STOELEN VOOR POLO 9N3 - Volkswagen-onderdelen
groeten ger
Niks voor jou Ger? Jij wilde toch een ander interieur?
Die hebben ze ook:Fucking dik man. Jammer dat de hemel een dakraam heeft. Echt zuur!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.