Toch apart dat iemand dat nu al te koop zet....
Kan ook uit een schade auto komen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Airbags zijn nog heel.Kan ook uit een schade auto komen
5drs donkere hemel (6R)
Marktplaats.nl > Polo 6R GTI / R-line donkere hemelbekleding = kompleet - Auto-onderdelen - Volkswagen-onderdelen
Of het "eerlijke" handel is weet ik niet
Komt dat door de naam Maikvolgens mij heeft hij vaker r32 onderdelen enzo. Of het is Mss iemand die op een sloop werkt.
gevalletje total-loss denk ik, dan wordt zo'n auto vaak gedemonteerd door een sloopbedrijf.
blijft een mooie! ben gelijk weer even met beide benen op de grond gezet dat die votex kit echt TE laag wordt met mn schroefset, had mezelf bijna wijs gemaakt dat het wel mee zou vallen...
Waarschijnlijk staat zijn schroefset op de laagste stand, alleen voor de foto-shoot.Zijn polo staat ook echt super laag, lijkt echt alsof hij op air staat
auto staat op een schroefset dus ik zet hem op de gewensde hoogte
Waarschijnlijk staat zijn schroefset op de laagste stand, alleen voor de foto-shoot.
Hij rijd volgens mij altijd zo laag.
Idd, weet nog dat het bij een M&G waar hij aanwezig was nog zoeken was naar een juiste uitgang.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.