Dectane heeft toch geenOlá! Dat zijn de lampen van dectane!
Zien er erg goed uit!
??-Lamptype Bi Xenon ingebouwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dectane heeft toch geenOlá! Dat zijn de lampen van dectane!
Zien er erg goed uit!
??-Lamptype Bi Xenon ingebouwd
Dectane heeft toch geen
??
Eind deze maand zouden ze leverbaar zijn toch? Ben benieuwd hoe het er bij je Polo uit zal zien. Heb je de zwarte uitvoering besteld?Ik heb ze besteld bij dectane moet ze alleen nog binnen krijgen![]()
Ze zouden week 35/36 binnen moeten zijn maar ik heb nog steeds geen bericht gehad zal volgende week wel effe een belletje plegen :-(en ik heb de zwarte besteld staat beter bij een witte candyEind deze maand zouden ze leverbaar zijn toch? Ben benieuwd hoe het er bij je Polo uit zal zien. Heb je de zwarte uitvoering besteld?
Eind deze week voor enkele Duitsers, misschien voor de Nederlanders begin volgende week.Ze zouden week 35/36 binnen moeten zijn maar ik heb nog steeds geen bericht gehad zal volgende week wel effe een belletje plegen :-(en ik heb de zwarte besteld staat beter bij een witte candy![]()
Marktplaats.nl > H7 koplampen Origineel Hella VW Polo 6R - Auto-onderdelen - Volkswagen-onderdelen
2e handse H7 lampen voor 250 Euro HAHA!!
Marktplaats.nl > H7 koplampen Origineel Hella VW Polo 6R - Auto-onderdelen - Volkswagen-onderdelen
2e handse H7 lampen voor 250 Euro HAHA!!
Hij reageert niet echt....jammer had wel interesse in zijn velgen.
staat ook op mp.
met tel.nr erbij.
Die H7 die heb ik te koop staan, lampen zijn als nieuw, in de doos, heb ze er maar heel even in gehad, dan is 200 volgens mij best een mooie prijs, ga ze maar eens nieuw halen.. Ben je meer kwijt...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.