Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KYC, ik vrees dat we wat meer moeten betalen bij 60k. De mijne zit nu op 57k dus binnenkort ook aan de buurt.
Verder nog BM's hier die de 60k beurt al gehad hebben ?
hoezo meer betalen? reguliere onderhoud is toch gewoon 310 euro ongeveer?
hoeveel kost zo'n dieselfilter eigenlijk? is dat zelf te vervangen bijvoorbeeld?
Bij het afnemen van mijn Polo BM gaf de verkoper aan dattie elke 15000 km een beurt zou moeten krijgen. Na 15 een kleine, na 30 een grote bij 45 en kleine enz.
Maar zoals ik begrijp is dit dus toch gewoon om de 30k ?
Zou voor mij best lullig zijn ook, rij ongeveer 2500km per maand (prive).
In je onderhoudsboekje staat duidelijk per 30k een beurt.
Wist de verkoper niet waar hij het over had?
Hoeveel km heb je er al op staan?
om de 5000?!?! ik neem van aan dat in de eighties het een stuk goedkoper was al die onderhoudsbeurten ?
maar als een VW Verkoper dat zegt dat je om de 15k een beurt moet doen dan naait die je terplekke...want in de brochures staat toch duidelijk om de 30.000km moet er een onderhoudsbeurt gepland worden
KYC, door de wasstraat? En op eigen initiatief? WTF, dat moeten ze mij echt niet flikken, dan zijn ze met mij nog niet klaar.:evil:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.