Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die olie is inderdaad aardig duur
heb ongeveer vergelijkbare prijs
btw mijn 30k beurt was 278
Het duurt waarschijnlijk een aantal jaar voordat voor nieuwe modellen de gemiddelde onderhoudsprijs bepaald kan worden. De vraag is dus of je met vaste prijzen goedkoper uit bent.Wat me overigens is opgevallen: op de radio heeft Volkswagen nu spots over "Vaste lage onderhoudsprijzen", klinkt goed? Ga je op de site kijken... Vaste onderhoudsprijzen - Volkswagen.nl >> Polo: Polo t/m 2009 € 239,- ... maar over nieuwere modellen dus niets.. De Beetle en Fox gaan wel gewoon door t/m 2011..
@kyc Is die 369 van jou inclusief vervangen interieur en brandstoffilter? Bij mij kost het 500 euri.
Die van mij moet over 1,5 week voor 90.000 km beurt. Vorige beurt is het brandstoffilter vervangen. Nu als extra het lucht filter. Kosten incl brandstofreinigingsmiddeltje ongeveer 360,-
Iemand al de 90k beurt gehad ? Info over de kosten en wat er vervangen dient te worden ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.