Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Raar, vaste onderhoudsprijzen.. Zullen toch nog wel wat anders gedaan hebben aan je auto?
Vandaag heeft mijn BM een 60.000km beurt gehad ik schrok van de rekening.
Ik moest 483 euro afrekenen??
Geen extra dingen alleen de beurt.
Vinden jullie dit ook veel?
Net antwoord van de dealer gehad.
De 1e en 3e beurt kost 360 de2e dus ook 360 alleen moeten de filters als extra gezien worden.
Zal dus wel kloppen.
Zijn er nog meer BM rijders waarvan die de auto de 2e beurt hebben gehad?
Interieurfilter, max. twee minuten werk, oude eruit, nieuwe erin, klaar. Stelt echt niks voor hoor. Stond er zelf bij.Verder luchtfilter en interieurfilter, interieus is ook een redelijke klus aangezien die vaak achter het handschoenenkastje zit.
Net antwoord van de dealer gehad.
De 1e en 3e beurt kost 360 de2e dus ook 360 alleen moeten de filters als extra gezien worden.
Zal dus wel kloppen.
Zijn er nog meer BM rijders waarvan die de auto de 2e beurt hebben gehad?
Vaste onderhoudsprijzen gelden (nog) niet voor de Polo 6R.... en adverteren met vaste onderhoudsprijzen ...
...bij lange na geen 269 zoals VW dat zo mooi voorschotelt.
in ieder geval teveel, dat gevoel had ik al bij de 30000 beurt, tov wat ze er voor doen bij VW, bij controle vond ik het oliepeil te laag en de koelvloeistof te laag en op de rekening ruitenwisservloeistof terwijl ik dat zelf had bij gevuld. klein materiaal ????? ( doen we altijd) bullshit het enige kleinmateriaal wat ze gebruiken zijn water, zeep en papieren handdoekjes om hun handen te wassen om 1700 uur. dus geen beurt meer in de VW garage.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.