Onno's Polo 9N (OUD)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Onno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Onno's Polo 9N Athene (update)

Is het wel verstandig om dingen op een openbaar forum te zetten wat je zoal in je auto hebt zitten? Ik bedoel: het dievengilde kan (helaas) ook (mee) lezen... :roll:

omulder zei:
Zo even een en ander aangepast dank je.
Je vergeet soms dat iedereen het kan lezen :p

Graag gedaan, het zou toch verschrikkelijk zijn als je wagen leeggehaald wordt door dat @#$^% volk wat niet wil werken voor hun centen.

Heb toen destijds ook getwijfeld, maar toch voor een originele 16" velg gekozen.
Geen gezeur met wielbouten en verlagen wou ik toch niet.

Bij het gespot topic heb ik nog een mooi setje velgen (16") neergezet.

Ik ga hem sowieso niet verlagen, geen idee wat ik dan met wielbouten moet aanpassen, of bedoel je dat er een slot op moet ?

Had ze al zien staan, maar das in Duitsland, hij stuurt ze dan weliswaar op, maar ik wil ze toch eerst zien, weet alleen niet hoe de banden zijn....

Ligt aan de et-waarde van de velg, als die veranderd heb je langere of kortere wielbouten nodig. Correct me if I'm wrong ;)

Het is trouwens lastig om in Nederland, niet al te dure originele velgen te vinden..

starsky zei:
Ligt aan de et-waarde van de velg, als die veranderd heb je langere of kortere wielbouten nodig. Correct me if I'm wrong ;)

Bij deze dan: De ET waarde bepaald de plaats van het montagevlak. Hoe lager de ET is, hoe verder een wiel naar buiten steekt. De wielbouten/moeren blijven hetzelfde.
Indien er gebruik gemaakt wordt van een spoorverbreder (om de ET waarde te verlagen) zijn er langere wielbouten nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!