Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd het is een band met een grof profiel, weinig grip. niet een band voor top prestaties onder een GTIVanwaar eigenlijk al die haat tegen Bridgestone Turanza? Recensies zegggen dat het hele goede banden zijn? Waarom zijn ze zo slecht volgens jullie?
Onder mijn GTE had ik de Sportmaxx RT2 in combinatie met de verlaging lag dat ding echt als een huis. misschien dat die banden ook wat beter werkte in combinatie met het gewicht van de autoHet is een eco band en geen sportieve band. Veel slip bij het sportiever optrekken en minder grip in de bochten. Ik kreeg de mijne op dunlop sportmax. Maar ook gelijk bij levering laten vervangen voor Michelin Pilot Sport 4
Heb volgens mij ergens gelezen dat je nu michelin hebt ben benieuwd of er nog voor en nadelen tussen conti en michelin zijn.is toch iedere keer verschillend waar ze op komen, GTI 80% van de gevallen op Bridgestone meuk, ondertussen heb ik conti sportcontact er op
klopt! uhmmm ik vind persoonlijk de PS4 lekkerder dan de conti, echt wel goede gripHeb volgens mij ergens gelezen dat je nu michelin hebt ben benieuwd of er nog voor en nadelen tussen conti en michelin zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.