Waarom niet mogelijk?
Het zou wel kunnen alleen zie ik de bos door de bomen niet meer....
Ik zal het proberen uit te leggen.
Zoals je al hebt gelezen ben ik bezig geweest met BCM 7H0937089F dit gaf als probleem dat het binnenverlichting niet werkte. Tevens veel groepen in rood en storingen.
Dus ben ik vandaag met kufatec en allerlei telefoontje bezig geweest wat er in hoort te zitten dan.
Bij procar geweest en die heeft mij een andere 89F gegeven exact de zelfe probleem, geen binnenverlichting ect ect dus de BCM is niet defect.
Daarna Kufatec mijn chassis nummer gemaild en de vraag gesteld welke bcm ik nodig heb? en komt als antwoord dat ik 89F nodig heb met die van hun zou het moeten werken zeggen zij.
Daarna ben ik op internet gaan zoeken naar een crosspolo met fabriek af xenon. Hier het kenteken van opgeschreven en de VW dealer gebeld. Ik heb de magazijnman gevraagd welke onderdeelnummer deze BCM heeft in de donor auto. Dit is een auto van 2011 met dezelfde optie maar als extra stuurbediening.
Volgens de magazijnman zit hier een 7H0937089H met Z-Code: Z0C
Als ik de magazijnman vervolgens op mijn kenteken laat zoeken dan komt hij uit op 2 soorten namelijk de 7H0937090B met Z-Code: Z0Z of de Z12.
De Z12 heeft meer Pr code's dan de Z0Z
Dus ik weet niet meer wat ik moet bestellen.......
Snappie?