Ik ga kijken dankje!
2 minuten op google: Original VAG parts | oemVWshop.com | 7H0937090 Z12Ik wil nog 1 poging wagen en een geschikte bcm zoeken op internet.
Volgens de dealer moet het de 7h0937090b met Z-Code: Z12 zijn.
Alleen is deze zelden te vinden.
Willen jullie mij helpen mee zoeken?
Hoor graag!!!
2 minuten op google: Original VAG parts | oemVWshop.com | 7H0937090 Z12
Dankje hiervoor! Klopt alleen is deze net zo duur als nieuw bij de dealer.
Zocht hem 2e hands maar volgens mij niet te vinden?
Original VW Transporter T5 Steuergerät Bordnetzsteuergerät 7H0937090 Amarok Polo | eBay Geen idee of het de Z12 is.
Dit is zowiezo zonder B nummer.
Dus denk verkeerde.
Elektronika, Odzie?, Samochody, Przedmioty kolekcjonerskie i jeszcze wi?cej | eBay
Nog 3, waar zie je dit nummer?
Groen, violet, wit en blauw
Oh en de rekening valt wel op de mat
Ghahhahaha komt goed!
Maar als ik de plaatje van kufatec zie dan weet ik niet welke kleur op welke pin moet klopt dit?
Of bedoelen ze wat anders?
Ik bedoel welke kleur moet nou op welke pin?
Mail hun anders even, ze kunnen ze precies vertellen hoe en wat.
Welk onderdeel nummer heeft je nieuwe BCM?
7h0937090b z12
Weet iemand van de polo 6r de pinout van de bcm? Wellicht dat daar de kleuren bij staan van de pin.
Ik heb ze een mail gestuurd alleen krijg ik daar op zijn vroegst waarschijnlijk maandag pas antwoord op.
Die kun je vinden op 302 Found . Wel een creditcard nodig en het chassisnummer. Via zoeken op 'gasontlading' of 'xenon' of 'bcm' zoeken. En als je geluk hebt dat hebben ze dat bij een 2014 auto vrijgegeven
de link werkt niet....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.