Opzoek naar degenen die achteraf oem xenon hebben.

Ik wil nog 1 poging wagen en een geschikte bcm zoeken op internet.
Volgens de dealer moet het de 7h0937090b met Z-Code: Z12 zijn.

Alleen is deze zelden te vinden.

Willen jullie mij helpen mee zoeken?

Hoor graag!!!

Vandaag dealer gebeld en de BCM module uitgezocht en besteld.
Van het weekend gaat ik de kabelbomen en afs module inbouwen.
Woensdag a.s wordt de bcm vervangen en gecodeerd door de dealer.

Setje is niet meer te koop. Haal hem zo weg in de verkoop topic.

Heb er echt zin in!

Chucknorris bedankt voor het meedenken en mij weer positief op weg helpen!!!

Er staan op de kabel afkomend van de xenon adapter kleur afkortingen (wat ik denk) in duits.
Kan iemand mij helpen met ontcijferen?

GN = .......
VI = ........
WS = ........
BL = ......

Deze moeten dus op de onderstaande plaatje op de bcm stekkers aangesloten worden alleen snap ik het niet.

Plaatje:

ImageUploadedByTapatalk1399663716.404731.jpg

En dit is de foto wat van de adapter xenon afkomt :

uqy7usa7.jpg

7h0937090b z12

Weet iemand van de polo 6r de pinout van de bcm? Wellicht dat daar de kleuren bij staan van de pin.

Ik heb ze een mail gestuurd alleen krijg ik daar op zijn vroegst waarschijnlijk maandag pas antwoord op.

Die kun je vinden op 302 Found . Wel een creditcard nodig en het chassisnummer. Via zoeken op 'gasontlading' of 'xenon' of 'bcm' zoeken. En als je geluk hebt dat hebben ze dat bij een 2014 auto vrijgegeven :P

Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!