Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een TSI waarin origineel ook geen LED kentekenverlichting zat, heb gewoon OEM LED kentekenverlichting besteld bij de dealer en geplaatst.
Geen problemen of meldingen.
Ik ben dit, wat betreft kentekenverlichting, ook niet tegengekomen in VCDS dus volgens mij zit daar geen CANBUS check op.
Werkt probleemloos.Heeft iemand een idee of de orginele led kentekenplaatverlichting zonder weerstandje op de 6r bluemotion werkt?
Heb ik gehad...Je kunt trouwens ook CAN-bus W5W LEDs in de standaard lampunits plaatsen. Gaat ook goed, en is volgens mij goedkoper![]()
Je kunt trouwens ook CAN-bus W5W LEDs in de standaard lampunits plaatsen. Gaat ook goed, en is volgens mij goedkoper![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.