Het is weer eens tijd voor een update : - )
In oktober dus de nieuwe Ferodo DS2500 remblokken geplaatst, deze remmen net zo fijn als de EBC Yellowstuff.
Alleen piepen deze een beetje, dat is wel ff wennen. Wel geven ze wat minder remstof valt mij op!
Op de achterzijde ook nieuwe EBC Yellowstuf blokken geplaatst, ook achter was helemaal op.
December de auto een grote beurt gegeven, olie nog eens extra een flush gegeven dat de auto weer helemaal spik en span is.
Next up ; de uitlaat heeft een lekje , 3 jaar terug de middendemper weggehaald, en ik zie dat hij nu lekt op die klem dat ff fixxen.
Evenals dat de druklager van mijn koppeling wat geluid maakt, maar goed een nieuwe Sachs koppeling ligt al maanden te verstoffen in de doos.
Verder ;
Het waren spannende weken voor pablo, begin 1 feb bij een nieuwe baan en dan gaat de Mercedes weg. Dan mag pablo weer tijdelijk als dagelijks vervoer ingezet worden.
Dit voor 100 km per dag voor voor ca 1.5 jaar.
Heb even gekeken naar een golf 7.5GTD, maar prijstechnisch, km's en afschrijving is de GTI zowaar interessanter
prijs per km.
( helemaal omdat een GTD niet zo heel leuk rijd )
Dus, wat gaan we doen ? De GTI nog zeker dik een jaar doorrijden ! Maar met een nieuwe baan, komt er ook wat budget vrij voor MODS.
wishlist ;
-Bar Tek performance bobines
-Chip op maat van progressive tuning ( auto zuiniger hihi )
-Eventueel nwe billstein dempers ( is nu wel heel erg stug alleen eibach veren op oem dempers )
-2nwe michelin ps4 ( ja 2021 ook al nieuwe onder gekomen ,maar gaat hard )
Heel misschien;
-IS20
to be continued