Ja die is goed gebruikt zullen we maar zeggen , jammer van je vliegwielen maar alles straks weer lekker spik en span.
Dan eerst even rustig aan indraaien en weer gaaaaaan.
jaa haha, dat zeker , heb je mooi verwoordJa die is goed gebruikt zullen we maar zeggen , jammer van je vliegwielen maar alles straks weer lekker spik en span.
Dan eerst even rustig aan indraaien en weer gaaaaaan.
Ja absoluut rustig inrijden!@capszz en rustig, succes daarmee
updateee;
Gister weer een nieuw setje Michelin Pilotsport 4 binnengekregen , weer een setje kaalgereden haha.
Deze even laten omleggen ( geen idee waar ) dan inplannen voor APK !
Verder rijd de auto top met de tuning en de koppeling , ja het is wel zwaar, maar het is opzicht prima te doen
Tegenwoordig rijdt ik er 600/700 km per week mee.
Lekker maat.Updateeee spontaan kwam er een mooie complete originele Helix Subwoofer tekoop op het forum, met mazzel zag de gene voormij er vanaf!
Deze vandaag ingebouwd, jeeezus wat een geluid...
Nogmaals dank @peter1985
Updateeee spontaan kwam er een mooie complete originele Helix Subwoofer tekoop op het forum, met mazzel zag de gene voormij er vanaf!
Deze vandaag ingebouwd, jeeezus wat een geluid...
Nogmaals dank @peter1985
jaaa dat is echt zo hoor ! Was relatief makkelijk, goede instructie videos online ! Ding klapt als een jekko zo hard wow.Dan heeft @capszz mazzel want hij heeft ook een 6C
@capszz Op naar de volgende set banden waar het staal uitkomt ?jaaa dat is echt zo hoor ! Was relatief makkelijk, goede instructie videos online ! Ding klapt als een jekko zo hard wow.
en idddd, als ik naar de nurburgring ga vlgd week en 2 wk later naar zuid frankrijk ff opletten
jaa, als goed is nu wel was al bezig met verkleinenPlaatje doet het niet Drew
opperste concentratieJe ziet er wel een beetje verveeld uit op de foto drew
Ik miste idd de curbs, misha daarin tegen niet haha. Op termijn zal die ronde nog op youtube komen.Oei wat een pech zeg, maar gelukkig was het eenvoudig op te lossen.
Hele mooi actie foto Drew jullie missen net de curb jammer genoeg (ondanks de concentratie ).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.