nee dat zeker niet , ik bedoel dit :Dikke Polo
Heb bij een witte Polo gezien dat gedeelte waar kentekenplaat achterbumper zwart gewrapt is,staat super!
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
nee dat zeker niet , ik bedoel dit :Dikke Polo
Heb bij een witte Polo gezien dat gedeelte waar kentekenplaat achterbumper zwart gewrapt is,staat super!
thanks manHeeeeeel mooi Drew hij staat er top bij met alle uitgevoerde aanpassingen, zou er niet
al te veel meer aan doen ik vindt hem top zo gewoon een lekkere dikke GTI - love him.
onze bumpers verschillen heel erg ! Moet je maar is vergelijken als je ze naast elkaar ziet.dat heb ik ook, sommige vinden het niks ik vind het goed gelukt Alleen een 6C GTI heeft een breder gedeelte bij de kentekenplaat.
Dikke Polo
Spiegels naar Piano Black?Toen ik de auto kocht hadden alle 4 de velgen rondom oxidatie en schade. Dit is altijd een doorn in mijn oog geweest.. afgelopen weekend dit laten herstellen, nu is zowel de auto als de wielen compleet strak
Dat wordt gevierd met een fotootje of twee haha.
Echter ben ik nu wel inspiratieloos wat ik er verder nog mee ga doen.
De voorruiten tinten dat wil ik nog wel doen, en de voorlip, eens kijken hoe dit staat.
Spiegels naar Piano Black?
Zit er ook aan te twijfelen om het bij de mijne te doen, maar installatie is een pain in the ass..jaaaaaaaaaa ! dat wil ik ook nog inderdaad ! goeie !
Wow! Supergaaf, heerlijk front!nee dat zeker niet , ik bedoel dit :
Yup jij was dat @noenoe
Kan je een foto maken vd achterbumpert
Ja? Is dat zo!? wist ik niet..Zit er ook aan te twijfelen om het bij de mijne te doen, maar installatie is een pain in the ass..
Yup jij was dat @noenoe
Kan je een foto maken vd achterbumpert
Ja, maar daarvoor moet je spiegelglas eraf en daarbij is het glas vgm makkelijk te breken..Van de spiegelkappen? 2 minuten werk
idd alleen als je niet weet wat je doet of het niet met beleid doet maak je uiteindelijk alles wel stukGlas helemaal een kant op draaien en dan met een plastic interieur tool verwijderen, kan echt niet veel gebeuren.
Ff via pm! Beetje on topic blijven.Kan je ook een foto van het dak sturen?
Ik wil mijne zwart laten wrappen en zoek al een voorbeeldje zoals jij het bij de spoiler hebt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.