thanks man, komt wel goed. Lekker spelen !Ik heb exact dezelfde maar dan 3 deurs echt een hele dikke bak!
Veel rij plezier
thanks topperrrrrrrMooi geheel zo met goede kleuren en een top ontwerp, echt iets aparts mooi mooi .
nieuwe mod gekocht voor de auto...
Een IS20 turbo : ---) Dan gaat die naar ca. 320pk ,450nm.
Moet nu alleen nog even uitzoeken voor welke chipper en de rest van de spulletjes halen ( ff sparen.. ) - Air intake, downpipe, racekoppeling en chip op maat uiteraard.
Maar eerst opzoek naar nieuwe remmen ! Ik twijfel nog tussen EBC of Zimmerman..
To be continued!
ik zal mij er eens in verdiepen heb nu huidig al 312mm , dus dat is opzicht wel nice !Is een Brembo setje niks? cupra R of Renault 4pots klauwen met een bracket? toen ik mijn Cupra 100pk meer gaf was het niet prettig met de originele remmen, daar zitten nu ook Cupra R brembo's op
Dat is waar, wellicht zijn er 4 pots klauwen met brackets die op je eigen schijven kunnen, niet alleen functioneel maar staat ook nog eens dikik zal mij er eens in verdiepen heb nu huidig al 312mm , dus dat is opzicht wel nice !
En dan icm met EBC is dat denk ik wel een goeie combi : - )
thanks man !Dikke wagen geworden, klasse!
Ik vind die zwarte ruiten chic en stoer staan, wil dit ook gaan doen.
Hoeveel % lichtdoorlaat heb jij voor de achter en voorruiten?
En ben je er zelf tevreden mee?
Heb je een adres waar je het hebt gedaan?
Ziet er super strak uit! Wel balen dat het 50% van je licht wegneemt hoor, om die reden heb ik voor spray gekozen om te 'smoken'. Vergeet de folie niet voor de APK t.z.t. weer eraf te halen haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.