Peiling, Wat voor kleur interieur??

Goedendag,

Volgende maand mag ik mijn nieuwe Polo BM ophalen.
Omdat de optie leer niet beschikbaar was in de Bluemotion,
wil ik mijn interieur waarschijnlijk laten bekleden met leer.

Ik ben op het gekke idee gekomen, het compleet in de kleur bordeaux-rood te laten bekleden. Ik heb graag iets aparts daarom kwam ik op het idee om rood leer te nemen i.p.v de standard zwarte kleur.

Ik vond het wel super strak eruit zien.

Dus deze combo ongeveer:

FotoTUIHJNPZ-1.jpg


Het is een witte Polo met zwarte 17 inch velgen, donkere achterlichten en Xenon verlichting.

Wat zijn jullie meningen?
* Is het bordeaux-rood te overdreven voor een witte Polo?

Graag jullie meningen. Alvast bedankt.
 
haha nee ik vind de stoffen stoelen van de BM eerlijk gezegd een beetje saai eruit zien. Dus leer komt er sowiezo wel weet alleen nog niet wanneer. Misschien pas als ik de auto een maand of 3 in mijn bezit heb Stick Out Tongue
 
ik ben toch meer van de 2 kleuren stijl...1 kleur is wel mooi maar goed...ook erg saai
als je het durft zou ik gaan experimenteren met 2 kleuren (ga wat voorbeelden vragen aan je leer bekledingsbedrijf) dan kun je wat inspiratie opdoen...

Het design wat ik erin ga gooien is niet standaard...ze konden het voor mij maken (zeg maar ook de zijkantjes beetje meenemen) ipv alleen de midden kant...
 
IK heb in mijn polo bm ook leer in laten maken.
Maar dit was wel een optie van de vw dealer.
Het is wel achteraf gebeurt maar dat maakt opzich niets uit.
IK heb een witte polo bm met licht bruin leer erin.
Ik zelf vind dit een super combi.
 
ik heb ook achteraf leer in laten bouwen door de dealer in mijn polo bm heb gekozen voor zwart met rode stiksels omdat mijn gti stuur ook rood gestikt is.
(foto's van het leer en de rest van de auto volgen volgende week)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!