Peiling, Wat voor kleur interieur??

Te erg man!!! mooi!! Sticksels rood, wit? Wel een hoop geld mannen.
Voor dat geld had ik wat anders gedaan, kijk neem je een panorama dak met dat leer, dan is tie helemaal affff.. Stick Out Tongue sommige hebben de ramen getint zie je niks van je interieur, ik respecteer daarom ook een ieder zijn/ haar smaak. Ofwat ik zou doen zijn witte ramen nemen, zeg maar dat melk wit maar dat je er doorheen kan kijken. Ideas heb ik zat alleen moet je ervoor kunnen dokken en het je egt boeien. Ik zal zeggen jullie zijn wel goed bezig ik heb vele polos gezien maar niet met deze kleuren.

Keep it up!
 
HaukePBM zei:
Bedankt voor al jullie reacties.
Mijn vrienden hebben me waarschijnlijk tog overgehalad.
Dan word het misschien tog de cognac kleur zoals op pagina 1.

@starsky: Stoelverwarming zit er al in.

@HaukePBM
Dus het word Cognac kleurtje? netjes...ik heb tijdens het bestellen van mijn leer vergeten te vertellen dat ik contrastrerende stiksels wilde nu krijg ik hem zonder :( ...nou ja opzicht niet zo erg kvind het met dezelfde kleur ook wel mooi alleen het zou wel leuker geweest zijn als de stiksels een andere kleur hadden.
Let hierbij dus ook bij op als je gaat bestellen...vermeld specifiek erbij dat je contrastrerende stiksels wilt anders word het gewoon met dezelfde kleur gedaan
 
stoelverwarming kan maar de knop komt dan aan de linkerkant van je stoel te zitten. dus niet zoals de fabrieksaf dat je dan een mooi knop op je dashboard hebt
persoonlijk zou ik het winterpakket gewoon erbij nemen ipv later stoelverwarming erop gooien..
 
KYC zei:
stoelverwarming kan maar de knop komt dan aan de linkerkant van je stoel te zitten. dus niet zoals de fabrieksaf dat je dan een mooi knop op je dashboard hebt
persoonlijk zou ik het winterpakket gewoon erbij nemen ipv later stoelverwarming erop gooien..

nu ja hier is het te laat lol, heb me polo nu al een half jaar in bezit, dan gaat het zonder stoelverwarming worden.
 
citroene zei:
KYC zei:
stoelverwarming kan maar de knop komt dan aan de linkerkant van je stoel te zitten. dus niet zoals de fabrieksaf dat je dan een mooi knop op je dashboard hebt
persoonlijk zou ik het winterpakket gewoon erbij nemen ipv later stoelverwarming erop gooien..

nu ja hier is het te laat lol, heb me polo nu al een half jaar in bezit, dan gaat het zonder stoelverwarming worden.


Ik heb er een standkachel bij besteld van Webasto. Misschien een oplossing? :) :lol:
 
Ik bedoelde eigenlijk de stiksels waar Sharky het over had.
Van het plaatje van de eerste blz.
Wat voor kleur stiksels zou je bij die "cognac" kleur doen dan?
Denk dat de zelfde kleur stiksels daar toch het mooiste bij past.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!