Nee ben zelf niet zo van de zwarte velgenWorden de velgen nog zwart gespoten ?
Dankjewel dat vind ik zelf ookHele mooie velgen staan super, goede keuze .
Hallo Mesut,Hoi Peter, we zijn nou een paar maanden verder. Hoe vind je hem rijden?
Je hebt er echt te gekke mods op gedaan. Raamtint zit ik ook aan te denken. Hoeveel procent getint zijn ze? en heb je je zijruiten voor ook gedaan? Ik wil nl. ook tinten.
Ik hoor graag van je,
Groetjes, Mesut
Dankje het resultaat is super.Mooi resultaat! Ook in een glascoating gezet?
En stoepranden zijn jouw grootste angst denk ik met zulke uitstekende velgen haha!
Omdat ik het voor mij persoonlijk de veel hogere meerprijs niet waard vind.Strak resultaat!
Waarom geen voorkeur voor glascoating? Sinds ik een paar jaar geleden mijn auto in de glas coating heb gezet wil ik niks anders meer, wat een gemak is een glascoating! Zelfde voor glascoating op mijn ramen, geen ruitenwissers meer nodig. Op mijn velgen van de Polo heb ik geen coating en ik merk meteen het verschil.
Oke, duidelijk! Een wax is uiteraard ook goed, alleen wat arbeidsintensiever.Omdat ik het voor mij persoonlijk de veel hogere meerprijs niet waard vind.
Neemt niet weg dat ik het er prachtig vind uitzien hoor maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Dat ben ik met je eens maar, zorgt weer voor wat bezigheid in de hobbyOke, duidelijk! Een wax is uiteraard ook goed, alleen wat arbeidsintensiever.
Ja klopt echt een vakman die Matthieu echt een top gozer!Wow die garage komt me bekend voor!
Dat is Kersbergen in Ameide!
Een andere Detailer beveelde hem mijn aan en inderdaad die man levert echt vakwerk af en gaat door totdat niet alleen ik maar hijzelf ook tevreden isHoe kom je daar terecht? Ik kom uit Ameide
Ik ken hem als iemand die niks minder dan perfectie levert
Ja het is echt een goud eerlijke man die heel veel liefde heeft voor zijn vakPrecies je kan hem niet vertellen dat je wat minder wilt want hij kan er niet tegen als hij het niet perfect mag maken
Hij zou voor 50 euro mijn deurpanelen en stoelen reinigen, toen had hij voor t zelfde geld ook maar even mn vloermatten gedaan omdat ie toch bezih was haha
Ik kom uit Maas en Waal zijn allemaal van die kleine dorpjes tussen de Maas en de Waal in.Kom je uit de buurt, als ik vragen mag?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.